04. januar 2011 - 15:59Der er
9 kommentarer og 1 løsning
Excel - vandret linie i søjle-diagram
Jeg har lavet et søjle diagram over forbrug i en række måneder. I det diagram vil jeg gerne have indlagt en vandret linie som et maks forbrug. Så man rent visuelt kan se om man bruger flere eller færre penge end man har til rådighed.
Det var også mit bedste bud, det bliver bare ikke helt præcist. Syntes der måtte være en indbygget funktion i Excel. Tænkte noget med at "blande" diagrammerne. Så kan indlægge en linie-graf eller lignende?
Ahh du er den samme som fra youtube!! :D Undrede mig også over hvordan du fandt videoen. Det burde kun være dem med links som kunne finde den, da den er skjult. Men det er det så også :)
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.