Avatar billede mcpooh Nybegynder
10. januar 2011 - 12:45 Der er 1 kommentar

Problemer med skærmdriver

Jeg er begyndt at få nogle problemer, med hvad der efter sine skulle være skærmdriveren. Det giver udslag på nogle forskellige måder.

1. Jeg kan se en film og pludselig kan skærmen blinke, hvorefter der kommer en advarselsboks hvor der står at skærmdriveren er gendannet efter en fejl. Filmen afspiller stadig lyden, men selve billedet er blevet grønt.

2. Skærmen går helt i stå og efter genstart er der opstartsskærmen plaget af farvefejl, lyserøde linjer ned gennem billedet. Jeg når desuden aldrig ind til logind skærmen, da der kommer en standard bluescreen fejlmeddelelse om at skærmdriveren ikke fungere optimalt, den fejlsøger så uden at nå frem til noget. Jeg systemgendanner, ofte flere gange inden jeg har mulighed for at få adgang til windows igen.

Jeg har prøvet at installere seneste grafikkortsdriver til mit grafikkort, men før eller siden sker det bare igen. Nogle forslag til hvad der er galt?
Avatar billede mcpooh Nybegynder
10. januar 2011 - 12:46 #1
Det skal lige siges at jeg har windows 7 ultimate x64 og mit grafikkort er nvidea GT 8600M.