Avatar billede futte850 Nybegynder
11. januar 2011 - 10:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

World of warcraft dårlig optimeret eller

For nyligt fik jeg anbefalet at prøve WOW, og som vanen tro skulle jeg lige se hvad spillet krævede inden jeg gik igang.

Recommended requirements
intel pentium 4 1.5
1024 gb ram
64mb graphics card / nvidia geforce fx5700

Tænkte at de specs æder min pc til morgenmad og spillet var jo også 6år gammelt så det skulle ik være noget problem.

Da jeg så starter spillet op så sætter jeg den selvfølgelig på max i alt og med en opløsning på 1600x900.
Da jeg kommer ind i spillet ser jeg til min overraskelse, at spillet i starten lagger, men tager det ikke så højtideligt, det er jo et stort spil og lag forekommer jo.!

Men da jeg tjekker min fps i spillet ligger den på 45-60 fps, og nogen gange helt ned på 35.
Selvom jeg ikke går op i fps, må jeg sige at jeg er lidt overrasket over, at et spil som næsten ik kræver noget kan tvinge min pc i knæ.. forstår det ikk helt.. Er spillet virkeligt så dårligt optimeret eller er det bare mig som er galt på den. ??

PS. Jeg behøver ingen kommentar omkring, at min fps er ganske fin og at mit øje ikke kan opfatte mere end 60fps. For det ved jeg.
Det jeg ikke forstår er at jeg med andre spil som er meget mere krævende kan få en del flere fps.
Avatar billede futte850 Nybegynder
11. januar 2011 - 10:46 #1
Pc spec:

Intel core 2 quad Q8200 ( 2.3ghz)
6gb ddr3 ram
ati 4850 ( 512mb )
Avatar billede KSiggaard Nybegynder
11. januar 2011 - 13:19 #2
Det er svært at sige om spillet er dårligt optimeret. Det skal siges at spillet  har været i aktiv udvikling alle de 6 år det har været på markedet og dermed er spillet også blevet en smule mere krævende og samtidig flottere.

min computer svinger også utroligt meget, om jeg er i en storby med mange spillere eller står midt i en ørken med få critters.

Lige afslutningsvis ville jeg gerne se hvordan spillet køre på de recommended krav de stiller. Tror det er til lavere opløsning med middel grafik settings.
Avatar billede futte850 Nybegynder
12. januar 2011 - 20:48 #3
Smid et svar ksiggard
Avatar billede futte850 Nybegynder
09. marts 2011 - 19:10 #4
Smider selv et svar, da jeg ikke har fået svar tilbage fra KSiggard
Avatar billede alemantus Nybegynder
10. marts 2011 - 17:07 #5
måske kan det også være net forbindelsen

bare lige for at sige det :)