Avatar billede soren01 Novice
11. januar 2011 - 17:30 Der er 2 kommentarer

WMA filer fra lydbogen.dk

Hej alle

Jeg kan ikke afspille WMA filer fra netlydbog.dk. Jeg kan sagtens hente dem og pakke dem ud, men når jeg skal afspille dem, kommer WMP med en fejl der siger, at der er sket en fejl og filen ikke kan åbnes. Jeg har googlet problemet til jeg er ved at være grøn i hovedet. Jeg har afinstalleret WMP 4-5 gange, uden held. Hentet Codec pakker osv, uden held.

Jeg har windows 7, og WMP .12,0
Avatar billede Spotgun Seniormester
11. januar 2011 - 18:12 #1
Har du hentet eller aktiveret licensen til bøgerne også? Jeg mener den ligger som et link samme sted hvor du henter bøgerne. Den er påkrævet for at du kan afspille filerne lokalt.
Avatar billede soren01 Novice
12. januar 2011 - 18:58 #2
Nej, når man henter en bog, henter man den som en zip fil. Den pakkes ud og når man første gang prøver at afspille den i WMP henter den licensen, og det er der det går galt.