Avatar billede curzey Nybegynder
23. januar 2011 - 12:26 Der er 2 kommentarer

I/O Enhedsfejl på Seagate Ekstern USB HDD

Hey alle eksperter :)

Har fået dette problem som skete for få dage siden.
Det hele startede med at jeg godt kunne få adgang til harddisken, men når ville åbne en mappe derinde, kom der en boks frem hvor der stod at den ikke kan åbnes, da der opstod en I/O enhedsfejl.
I går ville den slet ikke vise sig under "Computer", men ville godt vise sig under Enhedshåndtering.
I dag vil den ikke vises nogle steder (heller ikke på andre computere)

http://i485.photobucket.com/albums/rr219/curzey/whatthe.png (Billedet er fra i går, da den godt ville vises under Enhedshåndtering. Det røde er evt. det der kan være fejlen?)

Jeg ved godt at mine ting kan blive gendannet på flere forskellige måder, men det er også vigtigt for mig, at harddisken kommer til at virke igen.

Jeg har ikke gjort andet ved den en jeg plejer, fejlen er bare opstået helt pludseligt.

Oplysninger
Computer: Asus (modelnr: X72V, Men der står den er i Mv70n series?)
OS: Windows 7 32bit
Ekstern: Seagate External Desktop Drive 1TB (med usb) http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=seagate&pid=515467[/i]

Er ikke sikker på at dette er det rigtige sted at placere indlægget. ?
Avatar billede jingles Nybegynder
09. februar 2011 - 15:25 #1
Dit link til ekstern disk er dødt.

Prøv at sætte den til i en anden USB port.
Hvad sker der når du sætter den i en anden pc?

Lyder lidt som om den er død.
Avatar billede curzey Nybegynder
13. marts 2011 - 13:45 #2
Har sendt den til rep, og det virker nu (tror jeg fik en ny)...