Avatar billede e-block Juniormester
27. januar 2011 - 14:02 Der er 1 løsning

Hjælp til dynamisk menu / skiftat faerver på elementer efter hvilken sektion

Hej Eksperter

Nogen der kan hjælpe mig med hvordan man skifter farve på nogle elementer afhængig af hvilken sektion man er i på et site?

Det jer søger er en dynamisk løsning, så man ikke skal ind og ændre i templaten.

Det skal være lidt i stil med det her:
http://sandkasse.jeppesengrafisk.dk/malerholm/index.php

altså hvor farven på boks og links mm er blå på index, rød på kontakt (og undersider).

kan det laves ved at man laver et css til hver sektion som så hentes ind med php der læser hvilken sektion man er i?

Kender ikke så meget til programering, men kan css.

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede e-block Juniormester
14. marts 2011 - 20:10 #1
ingen svar. lukker