Avatar billede jones279 Nybegynder
30. januar 2011 - 13:03 Der er 5 kommentarer

UNDF videofil skal fixes - please hjælp!

Hejsa

Jeg har haft overvågning igang af min fars hus, pga. hærværk - der har jeg fået sådan en fin fil extracted med de gutter der har lavet det, som viser sig at være "UNDF". - Så vidt jeg kan læse mig til, så betyder det, at mit extract fra boksen der optager ikke har været helt ordentligt. Filen er 150mb, så noget må der dog ligge i. Problemet nu er, at boksen har slettet videoen (for lang tid siden) og nu står jeg så kun med en fil der ikke virker.

Er der en eller anden der kan hjælpe mig til at fixe filen, så jeg kan se den video der er?

Filen kan downloades her:
http://dl.dropbox.com/u/1290292/20110102215500_000f.mpg

Jeg håber virkelig der er en der vil hjælpe mig!!

Mvh. Jonas
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
30. januar 2011 - 14:30 #1
Nu har jeg haft den hentet og haft den igennem VLC, der kan se at filen burde være 1 time og 28 minutter lang.

Derudover har jeg kigget ved at bruge programmet MediaInfo for at se hvilket codec der er brugt. Problemet er at det står der ingenting om.

Eneste jeg kan få ud er:

Creation time: 2011-01-30 T 13:21:34

Filesize: 148119556

Derfor vil jeg konkludere at filen er korrupt og ikke kan læses. At den er UNDF er bare en forkortelse for "UNDeFined".
Tror desværre at du får mere held med at se ind i fremtiden, end at se indholdet af den her fil.

Bedre held næstegang med at fange hærværksmændene.
Avatar billede jones279 Nybegynder
31. januar 2011 - 18:20 #2
Ævs - men noget data er der. Jeg har extracted fire kamera i en - er nervøs for, at det måske kan være det :S
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
31. januar 2011 - 18:29 #3
Det er 150 mb af noget, men når den ikke har korrekt header så giver de fleste programmer op.

Hvis du åbner en billedfil i notesblok og ændrer nogen af de første karaktere i den, gemmer den og så prøver at åbne den, så står du med en fil der ikke kan vises, fordi headers er korrupte.
Avatar billede jones279 Nybegynder
01. februar 2011 - 17:30 #4
Men er det ikke muligt at ændre i de headers? Eller overwrite dem? Something something!? :)
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
01. februar 2011 - 18:53 #5
Det tvivler jeg på. Og desuden vil jeg også tro at det ikke er det eneste der er galt i filen...

Jeg tror du må se dig slået, og håbe der ikke sker mere hærværk, og desuden passe ekstra meget på med hvordan du trækker video ud af det kamera en anden gang.