Avatar billede Dahlgaard83 Praktikant
31. januar 2011 - 20:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Installering af printerdriver med windows 7

Jeg har fået ny computer og vil derfor installere driver til min Dell 948. Jeg finder driveren på Dells hjemmeside og trykker på "hent". Når jeg gør det åbner den "Dell Driver download manager" og giver mig følgende besked "There are no files to download. Please go to Drivers and Downloads to select file(s)." Hvor i h..... skal jeg gå hen for at finde denne driver?
Avatar billede claes57 Ekspert
31. januar 2011 - 20:19 #1
skal du ikke sætte hak i 'accepter' eller noget lignende først...
Avatar billede milter Ekspert
31. januar 2011 - 20:22 #2
Prøv i stedet for at vælge download via Web i stedet for "Dell Driver download manager"
Avatar billede Dahlgaard83 Praktikant
31. januar 2011 - 20:23 #3
Jeg får ikke mulighed for at gøre noget inden denne besked kommer...
Avatar billede Dahlgaard83 Praktikant
31. januar 2011 - 20:27 #4
Thx Milter. Ser ud til at virke... Jeg bruger normalt Google Chrome, men da jeg prøvede med Explorer kunne jeg vælge at downloade via browser. Smider du et svar
Avatar billede milter Ekspert
31. januar 2011 - 20:34 #5
Kommer her med tak for point :-)