Avatar billede Bjarne_E_Nielsen Praktikant
03. februar 2011 - 13:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Udskiftning af Youtube video

Jeg har uploadet en video på Youtube, som mange har den konkrete adresse til. Nu er sagen at jeg har forbedret videoen og ønsker at udskifte videoen, således brugerne kan bruge sammen link adresse som de i forvejen har fået. Hvordan kan man gøre dette?
Avatar billede vejmand Juniormester
03. februar 2011 - 14:02 #1
Avatar billede vejmand Juniormester
03. februar 2011 - 14:04 #2
Avatar billede Nereos Nybegynder
03. februar 2011 - 14:08 #3
Det kan det ikke, det bliver et nyt unik link hver gang man uploader en video. Og man kan ikke på nogen måde ændre den video der ligger der.

...Eller tager jeg helt fejl her?
Avatar billede Bjarne_E_Nielsen Praktikant
03. februar 2011 - 23:52 #4
Tak for svarene. Nå, men så er der jo ikke meget at gøre ved det.
Avatar billede vejmand Juniormester
04. februar 2011 - 03:57 #5
Velbekomme, husk at lukke spørgsmålet ved at acceptere mit svar.