Avatar billede finnhartvig Nybegynder
04. februar 2011 - 21:01 Der er 5 kommentarer

download

Hej.

Hvordan laver jeg et downloadscenter på min hjemmeside.
Det skal fungere, så en bruger kan downloade en mappe - incl. filer. Jeg bruger Frontpage; men er også lidt kendt med html.

Mvh.  Finn H.
04. februar 2011 - 21:08 #1
Øhhh - under [Programering] [Delphi] ???
06. februar 2011 - 13:08 #2
HEj,

Gå ind og se på INDY - komponenterne.

(Har ikke llinket her.. desværre.)

Men med de(n) rette INDY-komponent(er) kan du gøre det du ønsker.

KRistian
06. februar 2011 - 13:12 #3
UOPS,

Trækker indlægget.

Havde ikke gennemløæst teksten ordentligt.  (MIN FEJL  SORRY ).

Med DELPHI kan du det du vil. På en HJEMMESIDE, kan du bruge PHP (sikkert også andre ), men da har du faktisk fejlplaceret spørgsmålet.

KRistian
Avatar billede hrc Mester
06. februar 2011 - 17:20 #4
Medmindre man bruger Delphi PHP :-)
06. februar 2011 - 20:35 #5
HEJ

Af det jeg kender til Delphi PHP kan du kun bruge PHP kommandoer (korriger mig hvis jeg tager fejl). Jeg har prøvet at skrive Delphi kode i min D-PHP 2 og den brokker sig grusomt hvis jeg prøver Delphi kode der .... og krasher med så jeg må bruge IBM-grebet nogen gange  .... (suk..)

Uden at det her skal udvikle sig til en længere Akademisk disput om Delphi elle PHP (i så fald vil jeg give dig ret og jeg får fred) er det vel OBJEKTIVT set mest PHP-programmering det her drejer sig om på SERVERSIDEN .

Men som sagt korriger mig hvis jeg tager fejl.

KR