Avatar billede kasperhuus Nybegynder
06. februar 2011 - 17:51 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

min pc kan ikke starte

Min pc vil ikke starte

Hej min pc starter og blæser med fuldt kraft i meget lang tid og der kommer et bib så kommer fujitsu Siemens computers hvor der står man kan trykke f12 og del og tab som der altid gør men så kommer der sådan en hvor der står "Reboot and Select proper Boot device or Insert Boot Media in selected Boot device and pres a key"

Hjælp tak kan det laves

På forhånd tak

(det er en fujitsu Siemens computers amilo desktop la3420 den har en amd phenom x3 8550 am2+ processer, 4096mb ddr2/800 mhz, grafikkort der hedder ati redeon hd 3450 256mb, hdd 500 gb sataII / 7200 rpm, os windows Vista home premium, 20 i 1 card reader, odo supermulti-format dvd burner dl)
06. februar 2011 - 17:55 #1
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2011 - 17:55 #2
Jeg har da lige svaret dig i den tråd du har lukket !!!!
Avatar billede kasperhuus Nybegynder
06. februar 2011 - 18:37 #3
Jeg har ikke nogle cd da jeg købte den færdig i elgiganten
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
06. februar 2011 - 19:00 #4
#3

Når man køber en færdig computer i dag, hos en forhandler, får man sjældent medier med til den, da det er nogen man selv skal brænde ud som noget af det første.

Maskinerne minder også en om det, indtil man har gjort det.
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2011 - 19:10 #5
Du kan downloade en ISO fil og brænde en reparations-skive fra http://neosmart.net/blog/2008/windows-vista-recovery-disc-download/
Avatar billede leonberger Novice
06. februar 2011 - 19:51 #6
Har du checket din bios?
Kan du se din boot disk?
Er den valgt til at boote fra?
Avatar billede kasperhuus Nybegynder
06. februar 2011 - 20:03 #7
nej hvordan gøør man det :D ???
Avatar billede kasperhuus Nybegynder
06. februar 2011 - 20:06 #8
men den her pc har ikke en brædner så jeg kan ikke #5
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2011 - 21:03 #9
Man tror sgu det er løgn
Avatar billede Slettet bruger
07. februar 2011 - 10:53 #10
Man tror sgu det er løgn

helgec:  Burde du ikke været blevet klogere efterhånden.-)
Avatar billede leonberger Novice
07. februar 2011 - 13:29 #11
#7
Under opstart skal du trykke (typisk) delete el. en eller anden f-tast.  Det er forskelligt fra mærke og model.
Jeg har erfaring med at f2 og f10 er blevet brugt.
Jeg kan ikke sige præcis hvad du skal trykke, prøv dig frem.
Avatar billede kasperhuus Nybegynder
07. februar 2011 - 14:10 #12
F 12 kommer der ikke det store der skal man vælge men der står ikke noget
Del kommer der en blå boks hvor der står realtek og nogle tal og under den står der cd/dvd drev hvad skal jeg gøre men tror bare jeg ringer til en der kan lave den
Avatar billede leonberger Novice
07. februar 2011 - 17:22 #13
Del og så blå boks kunne lyde rigtigt.
Der burde være et menusystem du kan navigere rundt i.
Men at få fat i en der kan klare det lyder som en rigtig god ide :-)
Avatar billede kasperhuus Nybegynder
09. februar 2011 - 21:19 #14
Det var min harddisk der var fuldstendig ødelagt :'( men der er sat ny i

Skriv som svar og jeg ser om jeg kan finde ud af at give point