Avatar billede teisvh Praktikant
08. februar 2011 - 07:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

0x80070570 - kan ikke slette fra min eksterne hdd

Hejsa.

Jeg har lige haft min eksterne harddisk, den som plejer at sidde i min stationære, sluttet til min mac. Da min mac af en eller anden grund ikke kunne skrive data til den, blev jeg nødt til at hente noget software, som gjorde det muligt. Det ene program hed MacFuse, men kan squ ikke lige huske hvad det andet hed.

Well, nu har jeg sluttet min harddisk til min stationære igen, og nu kommer den med fejlmeddelelsen "0x80070570" når jeg prøver at slette noget? Den skriver noget i retning af, at filen er beskadiget ..

Hvad gør man ved det?

Har forresten prøvet at køre en registry cleaner - uden held.
Avatar billede jakobdo Ekspert
08. februar 2011 - 09:07 #1
Avatar billede bedt Nybegynder
08. februar 2011 - 09:41 #2
570 (hex) = 1392 (decimal)

C:\>net helpmsg 1392
Filen eller mappen er beskadiget og kan ikke læses

Løsníngsforslag:

1: Prøv at slette filen i fejlsikret tilstand.

2: Kør en chkdsk på harddisken.

3: Tag en backup af det nødvendige data på disken, og prøv at formater den.
Avatar billede teisvh Praktikant
08. februar 2011 - 14:52 #3
Tak, bedt. Det var det der skulle til :)
Smid et svar!
Avatar billede bedt Nybegynder
08. februar 2011 - 16:26 #4
Dejligt :)
Avatar billede Pchelp Nybegynder
09. februar 2011 - 19:15 #5
Hej din hdd er helt sikkert skrivebeskyttet slut den til din stationær igen og slet alt indhold på din hdd så skulle din mac kunne læse den mvh pchelp