Avatar billede conz Juniormester
08. februar 2011 - 12:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Laptop sleeve med haard skal

Hej eksperter.

Jeg leder efter et sleeve til min kommende 12,1" laptop, men har fundet det naermest umuligt at finde noget specifikt naar man surfer webshops, da det jo ikke at til at se hvilke matrielle, maal osv. der er brugt.

Jeg leder nemlig efter et sleeve der har en haard ekstern skal, men stadig gerne skulle vaere et tyndt et (ligesom et "rigtigt" sleeve).
Noget lign. http://www.targus.com/pdfviewer/temp/TSS079EU_6.pdf
der dog desvaerre er for smaat =(

Er der nogen der kender noget der kan anbefales?
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. februar 2011 - 21:00 #1
Er vi ovre i sådan noget her?
http://www.radtech.us/Products/STMTurtle.aspx
Avatar billede conz Juniormester
08. februar 2011 - 21:57 #2
#1
Ja, det kunne godt ligne sådan noget, og at dømme ud fra teksten om produktet lyder det meget rigtigt.
Kender du så mon en specifik vare at sådan en art, der forhandles her i DK?
Avatar billede conz Juniormester
23. februar 2011 - 00:54 #3