Avatar billede eraw Praktikant
09. februar 2011 - 11:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke få companyweb frem

Hej eksperter!

Jeg har ved en meget dum fejl slettet application server. Er ret sur på mig selv over det, men det afhjælper desværre ikke problemet.

Jeg har fået en ret skarp IT mand til at hjælpe mig med at installere hele IIS'en igen, og han fik exchange til at virke igen. Men nu kan jeg ikke længere tilgå:
OWA (Jeg får bare ved https://: Network Access Message: The page cannot be displayed og ved http:// Internet Explorer kan ikke vise websiden., når jeg prøver at tilgå OWA)

Monitoring and repporting (This program cannot display the webpage)
Backup (This program cannot display the webpage)

Vi har forsøgt os med flere hjælpetråde fra MS support, men dog uden held.

Så mit sidste forsøg på at få løst problemet er ved at spørge jer og håbe på at finde én IT guru der kan hjælpe mig, inden jeg beslutter mig for at geninstallere SBE2003.
Avatar billede bedt Nybegynder
09. februar 2011 - 13:16 #1
Kan du nå den på lan : http://servername/exchange ?
Hvis ikke, hvad er fejlen du får ?
Avatar billede eraw Praktikant
09. februar 2011 - 14:43 #2
Hejsa

Jeg får følgende:

Internet Explorer cannot display the webpage
bla bla bla

This problem can be caused by a variety of issues, including:

•Internet connectivity has been lost.
•The website is temporarily unavailable.
•The Domain Name Server (DNS) is not reachable.
•The Domain Name Server (DNS) does not have a listing for the website's domain.
•If this is an HTTPS (secure) address, click tools, click Internet Options, click Advanced, and check to be sure the SSL and TLS protocols are enabled under the security section.
Avatar billede bedt Nybegynder
09. februar 2011 - 15:03 #3
Kører iis serveren ?

Har du kørt "Configure E-mail and Internet Connection Wizard" ?
Avatar billede eraw Praktikant
09. februar 2011 - 15:26 #4
Yes, IIS serveren kører and yes, har prøvet med E-mail and Internet Connection Wizard :S
Avatar billede eraw Praktikant
15. februar 2011 - 09:08 #5
Er der ingen der kan hjælpe med denne her??

No one??

No one at all?? :(
Avatar billede bedt Nybegynder
15. februar 2011 - 12:47 #6
Kan du nå den på dens ip adresse?

Kan du ping serveren ?

Hvis ikke, hvad får du af fejl ?
Avatar billede eraw Praktikant
25. april 2011 - 10:17 #7
Jeg kunne godt pinge serveren....

Svaret på dette var desværre at hele serveren skulle geninstalleres. Alle klienter skulle ud af det gamle domæne og ind i det nye osv.

Det var en ret stor operation, men det lykkedes, og nu virker CompanyWeb :)