Avatar billede rovsing5 Nybegynder
14. februar 2011 - 14:38 Der er 2 kommentarer

Nedbrud 5 på 2 år og 11 måneder.

Så skete det igen, min Acer Ferrari 1002 er igen brudt sammen og igen harddisken som driller, sendte den til reparation i 2008 og har ellers selv fikset poblemerne... Computeren er brugt til udelukket skolebrug hvilket bryder Office, internet og ikke spil...
Er der nogle som ved hvad der lige kan gøres for at få det gamle lort til at fungere ordenligt?? Der er skiftet harddisk 2 gange allerede, skærm, ramblokke, bundkort, alt faktisk... Skal der bare en ny computer til, selvom jeg "kun" skal bruge den i 1 år og 4 måneder endnu...
Avatar billede sifuentes Nybegynder
14. februar 2011 - 15:48 #1
Test harddisken på en anden computer, virker den der, ligger fejlen andet steds, osv, osv, forsøg at angribe problemerne analytisk.
14. februar 2011 - 16:59 #2