Avatar billede tommyf Nybegynder
16. februar 2011 - 14:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook slettede alle gamle mails?

Jeg opretter dette indlæg på vegne af en kammerat, som lige har været ude for en meget underlig situation. Jeg kunne desværre ikke hjælpe, så nu håber jeg at I kan.

Situationen som jeg fik den forklaret: Han er ude ved et familiemedlem, som har fået en ny e-mailadresse nyt arbejde. Han vil derfor gerne have denne sat op i Outlook som standardmail, hvor der i forvejen ligger én mailadresse med en masse mapper og mails - denne er hvis nok en gammel exchange-mail-adresse fra firma som ikke længere eksisterer.

Min ven tilføjer så den nye som mailadresse som en POP3-konto. Dagen efter kommer han i tanke om at den ikke blev sat som standard, hvilket han nu gør - han bliver i den forbindelse spurgt om noget med nogle mapper (hvis nok et valg af hvor mails skal gemmes på fildrevet). Da han er færdig er de mails der er modtaget siden i går forsvundet, og det samme er alle dem fra den gamle email-adresse.

Er der nogen der kan gennemskue hvad der er sket, og giv et bud på om disse mails kan findes igen?

Den exhange-server som den gamle mailadresse tilhører har været nedlagt i flere måneder, og mailsene kan derfor ikke skaffes den vej.
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. februar 2011 - 15:01 #1
>som har fået en ny e-mailadresse nyt arbejde
=
>som har fået en ny e-mailadresse ifbm. nyt arbejde
Avatar billede ptj_11 Forsker
17. februar 2011 - 00:33 #2
Han skal tilknytte den gamle pstfil til den nuværende mailopsætning.
\\Filer/Åbn/Outlook Datafil/ og udpege stien til den gamle pstfil. Så vil alle gamle mails være til at se igen.
/ptj_11
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. februar 2011 - 10:03 #3
Tak, det er givet videre. Hvis der er andre input, modtages de gerne.
Avatar billede tommyf Nybegynder
12. april 2011 - 09:16 #4
Det løste det desværre ikke - fandt aldrig ud af om de data kunne genskabes.