Avatar billede kheu Nybegynder
18. februar 2011 - 14:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mailproblem

Hej Eksperter.

Jeg har et problem på min mailserver, som kører via mit domæne.
Når jeg sender mails ud til brugere fra siden. En aktivering af bruger mail, så bliver den slugt i hotmails junks folder. Dette gør den også ved enkelte andre udbydere, men det er specfikt hotmail som problemet ligger hos.

Hvordan faen kan jeg komme udover dette?
Jeg håber der er nogen der kan forklare mig det.

Tak
Avatar billede casper_skovgaard Nybegynder
18. februar 2011 - 15:50 #1
Hvis du sender til mange brugere samtidig, så kan spam filteret tro det er en spam mail.
Avatar billede kimr Nybegynder
18. februar 2011 - 15:54 #2
Hej kheu

Ikke for at lyde som en bissibussi, men du har åbne spørgsmål helt tilbage til 2003. Kig link http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/kheu
Avatar billede kheu Nybegynder
18. februar 2011 - 15:58 #3
Hej Kimr.
Jeg ved ikke hvordan jeg lukker dem, når det er folk ikke har svaret? men kun kommenteret.

Casper:
Tak for inputtet, men jeg sender kun til en bruger af gangen. Jeg kunne også godt forstå det, hvis det var som du siger et nyhedsbrev eller noget, der røg afsted til 100 mails.

Men det er kun til en bruger af gangen.
så det kan ikke rigtig være det der er problemet
Avatar billede kheu Nybegynder
19. februar 2011 - 01:21 #5
Sådan. Så skulle der være ryddet lidt op i mine gamle ubesvarede spørgsmål. Har dog selv lagt svar ind de steder hvor jeg ikke havde fået et tilfredsstillende svar eller folk ikke havde svaret :)

Nu håber jeg så der er nogen der vil hjælpe med overstående problem

Hvis der da er nogen der kender fejlen?
Avatar billede kheu Nybegynder
05. marts 2011 - 09:18 #6
Der skulla insættes en SPF streng i dnsen.