Avatar billede kanusti Novice
20. februar 2011 - 01:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

AVG er gået ned efter opdatering

Hej da jeg tændte min pc her til aften skriver den kører den bare med "microsoft corporation" og logger aldrig ind.

når jeg så kører fejlsikret stopper den ved

windows system32 drivers\avgidseh.sys

Jeg har forsøgt at læse alt på avg support forum men kan kun finde en løsning hvor jeg skal oprette en recover disk og det har jeg gjort

Her skulle jeg så kunne gå ind i deres midnight device manager ting og finde AVG filerne omdøbe dem og så starte windows slette AVG reinstall det og så skulle det virke

Men i guiden som kun findes for windows 7 skriver de

http://forums.avg.com/ww-en/avg-free-forum?sec=thread&act=show&id=94159

at jeg skal ændre dem - men nu bruger jeg desværre vista og der ligger ingen AVG filer under

drivers i deres sti...så har intet at rename...

nogen som ved hvor de filer jeg skal rename mon er???
Avatar billede 220661 Ekspert
20. februar 2011 - 07:46 #1
Kan du i Win 7 ikke vælge sidste kendte konfiguration hvor systemet virkede, inde i den fejlsikrede tilstand?
Kører XP her derfor spm.
Avatar billede kanusti Novice
20. februar 2011 - 09:58 #2
[quote:] men nu bruger jeg desværre vista og der ligger ingen AVG filer under drivers i deres sti...så har intet at rename.[End Quote]
Avatar billede f-arn Guru
20. februar 2011 - 10:45 #3
[quote:] men nu bruger jeg desværre vista og der ligger ingen AVG filer under drivers i deres sti...så har intet at rename.[End Quote]

Hvis det er en Vista 64, så kig her.
C:\Windows\SysWoW64\Drivers

PS Det hedder ikke Quote/End Quote men div og /div
Avatar billede kanusti Novice
26. februar 2011 - 16:01 #4
jeg endte med selv at løse det med en boot disc fra avg hvor jeg måtte ned i alle biblioteker i deres system midnight manager og slette ALT der hed AVG så kunne vista boot igen - men desværre var alle restore points så lige røget sig en tur så 14 dage mistet tak AVG