Avatar billede tiffana Novice
24. februar 2011 - 10:24 Der er 10 kommentarer

Program til at forhindre session timeout i en browser

Er der nogen der ved om nogen har været smarte nok til at lave et lille program der forhindrer session timeout i browsere man ikke lige bruger hele tiden og hvor man selv kan sætte "alive" intervallet?
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. februar 2011 - 12:19 #1
Hvad i alverden skulle ideen være i det?
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. februar 2011 - 12:20 #2
P.s. er du sød at kigge på dine åbne spøgsmål som du finder her: http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/tiffana
Ældste er fra 2003...????
Avatar billede tiffana Novice
24. februar 2011 - 12:35 #3
ideen er at holde min netbank i live Jeg er blevet tvunget over på Nem ID til trods for at jeg har company accounts, og det betyder et sted mellem 30 og 40 logons på en dag... det er fuldstændig dybt godnat..

jeg har derfor brug for en keep alive der sørger for at jeg ikke skal have et nyt kodekort hver anden dag resten af firmaets levetid!..

jeg kan ikke se hvordan jeg kan lukke de åbne spørgsmål - ej heller afgive point i de tilfælde hvor der er givet et svar jeg kan bruge

hvis du fortæller mig hvordan skal jeg gerne få dem afsluttet
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. februar 2011 - 13:02 #4
http://www.eksperten.dk/faq

En god ide er også at deltage i sine spørgsmål...

(Du skal ikke svare, blot kommentere)
Avatar billede tiffana Novice
24. februar 2011 - 13:19 #5
jeg laver svar så de kan få point - hvis de da stadig er medlemmer :)

men bortset fra det - er der så nogen der kan hjælpe mig med mit oprindelige spørgsmål ? for det er en gigant hindring for mig ifht at udføre mit arbejde at jeg skal over på NedmeID - så jeg har virkelig brug for et lille program så jeg undgår session timeout
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. februar 2011 - 13:26 #6
jeg laver svar så de kan få point

Nej du beder vel om svar? Du skal ikke selv lave svar :)
Avatar billede tiffana Novice
24. februar 2011 - 13:34 #7
i halvdelen af trådene kan jeg ikke acceptere svar og få dem lukket ... jeg er for pokker vel nødt til at bumpe trådene ved at skrive i dem hvis der skal bedes om at få svar retur fra ANDRE?? som jeg så kan give point og få trådene lukket???...

jeg har lavet måske 10 tråde herinde på 10 år - hvis jeg har gjort noget forkert - så pil arrogancen ud af dine alt andet end selvindlysende svar og fortæl mig hvad ideen er med det du vil have mig til!!

jeg går ud fra det er hele pointen med at du gør så meget ud af at jeg skal koncentrere mig om de tråde??

jeg går ud fra det er derfor du har fokus på noget der ligger tilbage til 2003??

ellers så forklar dig bedre
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. februar 2011 - 16:17 #8
Okay. Arrogancen er pillet totalt ud af indlæg, så må du tage det som det kommer, når du ikke vil læse hvad der står i http://www.eksperten.dk/faq

Du skriver du skal svare så de kan få point.
Nej du skal ikke svare, du skal lægge en kommentar om at smide et svar fra dem der hjalp!
Har du ikke fået nogen hjælp, så lægger du løsningen som svar og accepterer eget svar. Dette er det eneste tidspunkt du selv skal lægge svar i egne tråde.
Avatar billede tiffana Novice
24. februar 2011 - 18:00 #9
*Har du ikke fået nogen hjælp, så lægger du løsningen som svar og accepterer eget svar. Dette er det eneste tidspunkt du selv skal lægge svar i egne tråde.*

tak - det var bare det jeg ville vide....

jeg har ikke været her i årevis så kender overhovedet ikke systemet og FAQen var alt for gnidret og uoverskuelig til at jeg fant det jeg søgte...

men er der så nogen der rent faktisk har et svar på min forespørgsel på en "keep alive"
Avatar billede tiffana Novice
11. marts 2011 - 09:45 #10
Er der nogen der rent faktisk har en ide til et program der kan det jeg efterspørger?

jeg kan ikke forestille mig jeg er den eneste der skal bruge det