Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2011 - 23:44 Der er 3 kommentarer

Hjælp!!...er kommet til at nulstille min adgangskode på Facebook for mange gange!

Da jeg idag ville nulstille min adgangskode virkede koden jeg fik tilsendt på min Hotmail ikke. Gjorde det derfor et par gange uden held. Jeg kom ud i at jeg skulle svare på nogle identitets spørgsmål og efter det kunne jeg ikke logge på min facebook længere. Da jeg prøvede at logge ind som jeg normalt gør, ville den have at jeg skulle nulstille min adgangskode igen, da jeg så gjorde det skrev den at jeg havde nået grænsen for forsøg på nulstilling af min adgangskode, og hvis jeg stadig havde problemer med at logge på min konto kunne jeg prøve at trykke på "hjælp" hvilket jeg så har gjort de sidste 2 timer. Der er et hav af spørgsmål der bliver besvaret om nulstilling af adgangskoder bare ikke lige mit. Så ville høre om der ikke var nogen der kunne hjælpe mig med mit problem?.

Håber på positivt svar :)
Avatar billede leif Seniormester
27. februar 2011 - 17:30 #1
Vent nogle timer, måske indtil imorgen, så er det måske adgang igen.
Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2011 - 08:22 #2
Håber jeg så.

Men det er ikke noget problem at logge ind på brugeren. Jeg kommer bare kun ind hvor jeg skal skrive koden, som jeg fik tilsendt til min mail, og da den ikke virker kan jeg ikke komme videre derfra.
Avatar billede Skaugir Nybegynder
24. marts 2011 - 14:16 #3
Er du kommet frem til en løsning? For i går til i dag oplevede jeg præcis det samme. Første gang, da jeg skulle resette passwordet, skrev jeg bare det jeg plejer at hedde, men dette var for "Weak" selvom det i feltet nedenunder var stærkt nok!?? Da jeg så trykkede OK, sagde den vist et eller andet med, at mit kodeord ikke måtte være det samme som en del af mit navn!?? Jeg prøvede mig frem med diverse måder og kom også til det med, at man skulle identificere sig selv, men da jeg så trykkede godkend, fik jeg også beskeden om at grænsen for antal af reset-forsøg var oversteget! Der stod så, at jeg i dette tilfælde skulle klikke på en formular, som så sjovt nok ikke fandtes mere. Her blev jeg videresendt til en FAQ, der slet ikke forholdt sig til mit problem, og man kan jo ikke komme direkte i kontakt med dem!

Virkelig smukt, Facebook! At lukke een ude på den måde, fordi I ikke har styr på jeres flows! Grrr.