Avatar billede jaaz Nybegynder
28. februar 2011 - 14:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Automatisk filtrering af kolonner (autofilter) ud fra værdier i input celler

Jeg har et regneark med en inputside med oplysninger om en given bruger og en dataside, som indeholder et træningsprogram.

Træningsprogrammet bliver sammensat af nogle valg i en række kolonner med AutoFilter, og foretages manuelt.

Jeg vil gerne kunne filtrere automatisk med de værdier der bliver indtastet på inputsiden - hvordan kan det lade sig gøre?
Avatar billede jaaz Nybegynder
16. marts 2011 - 08:56 #1
Er der slet ingen, der har et bud til hvordan det kan lade sig gøre?
Avatar billede jaaz Nybegynder
30. maj 2011 - 10:14 #2
Jeg lukker dette spørgsmål nu, da der ikke er kommet et accepteret svar indenfor en rimelig tid