Avatar billede delled Nybegynder
02. marts 2011 - 21:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

video camera

hej
jeg har et videokamera som jeg gerne vil køre ind igennem min pc (nærmest som et webcam) til noget livecam der skal op på nogle projektor til noget skuespil.
"jeg bruger en bærbar dell med win7"
jeg vil bruge mit A/V out kabel og der efter har jeg tænkt mig at købe denne:
http://www.chinavasion.com/product_info.php/pName/usb-video-capture-device-av-to-computer/
vil det være muligt? hvis ikke hvorfor?
Avatar billede Ialocin Novice
02. marts 2011 - 21:59 #1
Hej delled

Må man spørge, hvorfor du vil ha´ videosignalet igennem computeren ?? ... frem for direkte signal ind i projektoren.

Med venlig hilsen, Nicolai
Avatar billede delled Nybegynder
02. marts 2011 - 22:22 #2
fordi vi også skal vise nogle videoklip fra pcen ind i mellem :)
Avatar billede Ialocin Novice
02. marts 2011 - 22:44 #3
Hej delled

Okay ...
om kablet for enden af dit link vil virke ? ... Umiddelbart jow.

Du må jo så ha´ noget software installeret til at capture videooptagelsen over på din harddisk ... men om du kan capture live video og samtidig sende signalet ud af computeren i en okay kvalitet, der tåler at blive "blæst" op i stor størrelse via en projektor ???

Hvis det var mig, så ville jeg køre computer og videokamera ind i projektoren .... hver for sig.
Og så bruge projektorens fjernbetjening til at skifte mellem de to kilder.

Så vil du få vist 2 "rene" signaler.

Med venlig hilsen, Nicolai
Avatar billede store-morten Ekspert
02. marts 2011 - 23:03 #4
27. marts 2011 - 13:17 #5
(Skal du vide mere ?)
Avatar billede delled Nybegynder
28. marts 2011 - 12:08 #6
lukker