Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2011 - 23:21 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Program til win7 SP1 Slipstream.

Jeg har i forvejen en Slipstreamed XP, men hvad kan jeg bruge når det drejer sig om win7 ?
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2011 - 23:27 #1
Kan vLite klare det?
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2011 - 23:29 #2
Har fundet ud af, at vLite kan gøre det.
04. marts 2011 - 23:46 #3
(Men derfor må du da' godt give liiiiidt mere info ?)
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2011 - 23:57 #4
Gerne men om hvad?
Foreløbig har jeg fået et problem. vLite vil have jeg skal downloade et lille program, som hedder WAIK og der er et link. Problemet er bare, at linket henviser til et program som hedder AIK og som er på 1375,9 MB. Der må sgu da være noget galt.
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2011 - 01:05 #5
vLite er et åndsvagt program. Jeg søgte på google efter WAIK og blev henvist til en side for AIK for win7 SP1. Det program fylder 1.7GB.
Jeg hentede det ned, og fandt bland mange andre ting et program waikx86 64.7MB (jeg har win7 32) og installerede det. Startede vLite igen. Men programmet krævede stadig installation WAIK. Genstartede, samme resultat. Af og geninstallerede vLite. Det samme. Geninstallerede WAIK, det samme.
Jeg brugte nLite til at Slipstreame XP uden problemer, Men vLite er da ubrugeligt.
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2011 - 02:01 #6
Er ved at installere med "rt7Lite" og det går tilsyneladende godt.
http://www.rt7lite.com/downloads.html
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2011 - 02:51 #7
DET GIK GALT!!!
Og programmet lavede lort i min computer. Alting kørte dårligt derefter.
Men har nu kørt et Acronis Image ind, så det fungerer igen som det skal.
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2011 - 02:54 #8
DET GIK GALT!!!
Men værre endnu, den lavede lort i computeren, på den måde, at alting kørte sejt og dårligt.
Men nu har jeg lagt et nyt Acronis Image ind, og så kører det igen.
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2011 - 02:56 #9
Nu er der IGEN kuk på Eksperte:(
Avatar billede S-Larsen Nybegynder
07. marts 2011 - 16:10 #10
RT Seven Lite

De har lavet en version, hvor der er slipstream support af SP1

- Du skal downloade den version af SP1 som passer til din original version dvs. hvis du har en 64Bit dansk version, så skal du downloade X64 DA SP1 fra Microsoft.

http://www.rt7lite.com/
Avatar billede S-Larsen Nybegynder
07. marts 2011 - 16:12 #11
Du skal hente:

Beta (Build 2.6.0) X32 - 32 Bit
Beta (Build 2.6.0) X64 - 64 Bit

Det øverste link på deres side til download, er version 1.7,
den understøtter ikke SP1 slipstream. Hvis du installere den
går den kold, når den slipstreamer.
Avatar billede lasbas Nybegynder
23. marts 2011 - 11:23 #12
Brug "Windows Unattended CD Creator" til at slipstreame med