Avatar billede fromsej Praktikant
06. marts 2011 - 22:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Officeinstallation fejler

Jeg kæmper med at installere Office 2010 på en mini-PC.
Uanset om jeg gør det fra USB, eller fra den kopierede mappe på maskinen med installationsfilerne, eller ved at dele et DVD-drev på en anden maskine, får jeg denne fejl:
windows installer kan ikke opdatere en eller flere beskyttede windows-filer

Nogen der har en løsning?
Avatar billede fromsej Praktikant
06. marts 2011 - 22:17 #1
Styresystemet er XP-home.
Avatar billede lzs Nybegynder
06. marts 2011 - 22:40 #2
Er din konto sat op med administrator rettigheder?
Avatar billede vejmand Juniormester
07. marts 2011 - 03:25 #3
Avatar billede fromsej Praktikant
07. marts 2011 - 06:11 #4
Det ser godt ud Vejmand, jeg roder med det i eftermiddag. :-)
Avatar billede fromsej Praktikant
07. marts 2011 - 15:30 #5
Jeg takker MEGET Vejmand, læg et svar.

For overskuelighedens skyld kommer her forklaringen.
Efter at have hutlet mig gennem Vejmands link, mit engelske er ikke hvad det aldrig har været, fandt jeg frem til at hele miséren bunder i en manglende DLL, den fandt jeg så og kopierede fra min egen XP over på mini-PCén, der lå faktisk to DLL-filer i mappen, så for en sikkerheds skyld, kopierede jeg begge.

C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\web server extensions\40\bin
Filerne jeg kopierede er:
fp4autl.dll
FP4AWEC.DLL

Som selvfølgelig skal placeres i ovennævnte mappe.
Avatar billede vejmand Juniormester
07. marts 2011 - 15:49 #6
Velbekomme, svar kommer her.  :-)