Avatar billede Jman Praktikant
07. marts 2011 - 15:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hotfolderbaseret løsning: PPT/Word til pdf

Hejsa!

Er der nogen, der kender et godt stykke software, der kan konvertere powerpoint, excel og word filer til PDF, baseret på et hotfoldersystem.

Kan Pitstop gøre det?

Det skal ligge på en server, hvor brugerne kan kopiere deres filer ind og så skal systemet selv fremstille en PDF (evt via distiller)

KRAV: Det skal foregå 100% automatisk  :-)
Avatar billede pstidsen Novice
07. marts 2011 - 16:41 #1
Hvorfor ikke bare skrive til brugerne at de SKAL uploade i pdf format? De kan gøre det med pdf creator. Eller hvorfor i det hele taget kun have pdf formater? Nærmest alle kan jo åbne en doc, docx, ppt, pps, pptx, ppsx, xls eller xlsx fil ;)
Avatar billede Jman Praktikant
08. marts 2011 - 08:07 #2
Tak for indlægget, men det er ikke relevant i dette tilfælde.
Krav er at alt skal konverteres til PDF, og i stedet for at der sidder nogle og gør det manuelt, skal jeg lave et system, der gør det for brugerne.
Avatar billede Jman Praktikant
11. marts 2011 - 09:42 #3
jeg fik løst det med FreeFlow  :-)