Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. marts 2011 - 11:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Keyboard med touchpad

Jeg søger et godt keyboard med indbygget touchpad.

Touchpad'en skal være placeret neden for space knappen (som på en laptop). Dvs. Logitech DiNovo we ikke en option.

Jeg har googlet løs, uden at finde noget, der virker rigtigt interessant. Måske i har et forslag?

Prisen er underordnet.
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
11. marts 2011 - 15:51 #1
umiddelbart så tror jeg ikke det findes, det du søger er et tastatur med pegefelt under mellemrumstasten som taget fra en bærbar komputer.

Der findes trådløse tastaturer hvor pegefeltet er placeret til højre for knapperne.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. marts 2011 - 12:24 #2
Det findes. Mit største problem er at finde et med dansk tastatur.

IBM/Lenovo havde for et par år siden det - i mine øjne - perfekte tastatur i deres produktlinie - nemlig dette: http://www.geeks.com/details.asp?invtid=31P8950-DT&cat=KYB

Desværre er det udgået, og er noget nær umuligt at opdrive.

Skulle nogen ligge inde med et brugt, er jeg interesseret! ;)
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
14. marts 2011 - 00:25 #3
Den der har jeg aldrig set før, men kan godt se fidusen, dog bare ikke hvis det er til sofa brug, så er det nemlig mere behageligt at pegefeltet er til højre for tasterne.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
14. marts 2011 - 14:50 #4
yup... men der et til skrivebordsbrug :)
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
15. marts 2011 - 07:19 #5
Så giver jeg fortabt, aner det ikke, køb en trådløs mus.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. marts 2011 - 10:56 #6
Det lykkedes at finde IBM keyboardet jeg linkede til længere oppe. Sidder med det i dette sekund. Og jeg er en meget glad mand :)
Avatar billede ejvindh Ekspert
08. juli 2011 - 09:49 #7
Ja, det er et fantastisk godt tastatur. Mit er desværre også ved at være opslidt. Kan du give et link til, hvor du fandt det?