Avatar billede soag Nybegynder
15. marts 2011 - 21:44 Der er 12 kommentarer og
6 løsninger

God, billig & stabil dansk VPN-server?

Godaften

Jeg flytter til Canada om et par uger, men jeg vil gerne blive ved med at se tv på dr's hjemmeside.

Jeg skal derfor bruge en god, stabil og ikke mindst billig VPN-server.

Jvf. dette inslag: http://www.youtube.com/watch?v=7Cj9Q44kgFw - jeg syntes dog at $10 om ugen er lidt for meget.

Nogle bedre forslag?
Avatar billede Daniel97 Nybegynder
15. marts 2011 - 21:48 #1
du kan bare se dr på andre hjemmesider f.eks. http://www.net-tv.tk/
Avatar billede soag Nybegynder
15. marts 2011 - 21:53 #2
Tak for svaret, men jeg vil også gerne se on-demand på dr.dk/nu, så derfor skal jeg bruge en VPN server, hvis jeg har forstået det rigtigt.
Avatar billede Daniel97 Nybegynder
15. marts 2011 - 21:55 #3
tror jeg du har ret i, men da jeg ikke flytter lige sådan så har jeg ikke rigtig hørt om emnet før :/ når men held og lykke med Canada :)
Avatar billede dango Nybegynder
15. marts 2011 - 21:58 #4
Gå ind på Citizen.dk og køb billig rettighed til at kører via deres amerikanske VPN-server. Det virker flot.

Dango
Avatar billede soag Nybegynder
15. marts 2011 - 23:11 #5
Der er lidt problemer med dit link..
Avatar billede dango Nybegynder
16. marts 2011 - 06:50 #6
Ja! her er linket, og du skal selvfølgelig vælge den danske VPN-server. SE opsætning m.v. på siden. Jeg ser DRNU hver dag fra frankrig. Og god support fra firmaet.
Held og lykke.

http://www.citizenvpn.com/da/
Avatar billede soag Nybegynder
16. marts 2011 - 15:43 #7
Tak for svaret. Det ser godt ud. Jeg syntes dog, at 67 kr om måneden er en lille smule pebret, men hvis der ikke kommer et billigere forslag, får du points :)
Avatar billede dango Nybegynder
16. marts 2011 - 15:56 #8
Ja! men det er jo lidt billegere at købe 3 mdr! Jeg fik et billigt basisabbonement hos Sputnik TV2 for 1 kr. for 3 mdr. Så, der er lidt at se på nu. Og kvaliteten, er lige så god som DR-NU.

God fornøjelse.
Avatar billede morten-bork Nybegynder
22. marts 2011 - 22:49 #9
Har en server på en 30/60 forbindelse, sammen med min fætter. Hvor vi nok kan finde ud af noget, du kan kontakte os per mail. Også kan vi snakke om det og finde en pris :D

www.nasjn.net
admin@nasjn.net
Avatar billede dango Nybegynder
23. marts 2011 - 07:22 #10
Kære Morten!

Har lige skrevet direkte mail til dig vedr. din VPN.

Hilsen
Henning (Dango)
Avatar billede dango Nybegynder
25. marts 2011 - 18:41 #11
Er nu koplet op på jeres VPN-server. Umiddelbart kører den helt perfekt uden nogen form for forsinkelse i forhold til min normale down load hastighed. Det ser meget lovende ud.

Hilsen
Henning
Avatar billede dango Nybegynder
25. marts 2011 - 18:48 #12
Har netop i dag koblet mig op til jeres server. Umiddelbart, virker den helt fantastisk, uden nogen form for forsinkelse i forhold til min down load hastighed på godt 2 MB. Det ser virkelig lovende ud, og indtil nu (2 timer, har jeg ikke haft et eneste hakkeri i live-udsendelserne fra Sputnik TV2 eller fra DR-NU.

Skønt med en stabil linie nu. Krydser fingre for at det hoilder.

Bedste hislner
Henning
Avatar billede morten-bork Nybegynder
25. marts 2011 - 20:22 #13
Det var dejligt at høre :D
Hvis du høre om andre der mangler en VPN, så kan du henvise dem til os.

www.nasjn.net

mb@nasjn.net
admin@nasjn.net
Avatar billede jespernissen Nybegynder
12. maj 2011 - 22:58 #14
VPN Kan nu købes på dette site.

http://vpn-byen.dk
Avatar billede soag Nybegynder
13. maj 2011 - 00:51 #15
Af en eller anden grund, virker dr.dk/nu fint i Canada :)
Avatar billede Birdman Praktikant
17. januar 2017 - 21:49 #16
Hvis det skal være en billig VPN så bruger jeg selv https://brenova.dk til at se dansk TV i Spanien når jeg er på ferie.
Avatar billede pasin08 Praktikant
26. marts 2017 - 09:55 #17
Jeg synes personligt selv at HideMyAss er den bedste VPN til de fleste behov. Jeg er selv bosat i Thailand og ser dagligt dansk TV med HideMyAss: https://anonymster.com/da/hidemyass-anmeldelse/
24. juni 2018 - 11:43 #18