Avatar billede chrisscan Juniormester
19. marts 2011 - 22:54 Der er 1 løsning

Åbn automatisk mediaplayer ved tryk på link

http://www.krogsten.com/sjov.htm

På denne side har jeg lagt nogle links til sjove clips. Desværre åbner klik ikke mediaplayer, men muligheder for at åbne/gemme/annullere. Findes der ikke en måde der gør at brugerens foretrukne medieafspiller blot åbner filen.

Jeg kan selvfølgelig blot uploade dem på youtube og lave et link den vej, men jeg synes det andet er lidt sjovere.

Hyggeligt at se, at du stadig er her Ole... RTFM - morsomt.... men jeg har nu læst og søgt i gamle bøger her på sitet og finder ingen forslag... og tak for stor hjælp tidligere
Avatar billede chrisscan Juniormester
03. april 2011 - 15:02 #1
Jeg lukker her, der er åbenbart ingen, der har interessante input til dette emne.