Avatar billede musial Nybegynder
21. marts 2011 - 14:32 Der er 2 kommentarer

Formateret NTFS USB harddisk ved uheld!

Hej eksperten.

Jeg kom i aftes til at højreklikke på mit eksterne harddisk ikon i denne computer, i stedet for D drevet, da jeg skulle formatere en DVD skive - i stedet røg 300 GB værdifuld data i form af feriebilleder, programmer, tekstdokumenter, ja you name it. Er MEGET desperat efter at få disse data igen.

Jeg har nu brugt EASEUS Data Recovery Wizard, og det ser ud til at fungere, desværre bliver alle filer af samme type klasket i samme mappe. Dvs. jeg har en masse JPG filer som tilhøre helt forskellige mapper i én mappe nu, hvilket gør dem ubrugelige hvis de tidligere lå i spil-undermapper osv. Yder mere hedder alle filer det samme, med 001, 002 osv. bagved.

Mit spørgsmål er nu hvordan jeg kan genoprette al dataen, med samme mappestruktur som før uheldet, så filer og mapper hedder det samme, og ligger på samme måde?

Er det overhovedet muligt - please hjælp :-(

På forhånd 1000 tak!
Avatar billede Blandy Praktikant
21. marts 2011 - 15:30 #1
Jeg er sgu nok bange for at du må tage den hårde måde, og gå det hele igennem one by one. Datoer og mappe navne er jo nok blevet korrupt i forbindelse med formateringen.
21. marts 2011 - 17:50 #2
Åbne / Gamle spørgsmål ?
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/musial - du vil få mere FEEDBACK hvis du selv giver FEEDBACK på dine tidligere spørgsmål !!!
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5

Har skrevet til dig før ...