Avatar billede frisdahl Nybegynder
24. marts 2011 - 19:53 Der er 2 kommentarer

Oprettelse af aftaler i Outlook 2010 skal være Privat som standardopsætning - hvordan?

Hej;

Jeg bruger Outlook 2010 som kalender på job og privat. Mine kolleger kan kigge i min kalender, og jeg vil derfor gerne (som standardopsætning) have at alle mine egne nye kalendertilføjelser er "Privat," når jeg lægger aftaler ind.

Så husker jeg det - og det kommer ikke mine kolleger ved om jeg skal holde fødselsdag eller til en date.... :-).

På min Android telefon med TouchDown kan jeg nemt lave dette som en standardopsætning for tilføjelser til kalenderen, men jeg kan ikke finde ud af at sætte det op i Outlook 2010.

Nogen hjælp?

Mvh Klavs
Avatar billede ptj_11 Forsker
25. marts 2011 - 21:22 #1
Kunne tænkes, at når dine kollegaer alle kan se dine kalenderaftaler, så er det måske fordi, at det er en overordnet politik på din arbejdsplads.
Spørg din systemadministrator om råd og vejledning.
For øvrigt, så hører vel hverken dine dates eller private fødselsdage hjemme i din arbejdskalender.
/ptj_11
Avatar billede frisdahl Nybegynder
26. marts 2011 - 15:30 #2
Hej;

Ja det er firmapolitik, at alle kan se min kalender. Der er som det skal være, men ikke alle skal kunne se, hvad der står i mine aftaler. De skal blot se, at jeg er optaget. Derfor skal alle nye kalenderaftaler automatisk oprettes som private - ellers glemmer jeg at markere dem som private.

Mvh Klavs