Avatar billede scholesy Nybegynder
26. marts 2011 - 23:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kompakt digitalkamera til 1.000 kr.

Hej
Søger ganske enkelte vejledning til køb af digital kamera.
Satser på 1.000 kr. rammen.

Hvad skal jeg købe og hvorfor?
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2011 - 09:35 #1
En tusse er ikke meget..
Her er et fantastisk site, hvor du kan specificere de krav du stiller, og få at vide hvilke (om nogen) kameraer som opfylder dem - med masser af facts, tests, bruger-erfaringer og ekspert-reviews - dog kun på engelskt.

http://www.dpreview.com/reviews/compare.asp
Avatar billede scholesy Nybegynder
30. marts 2011 - 09:05 #2
Hejsa

Hvad der er meget og ikke meget er jo relativt. Jeg synes 1.000 kroner er det jeg vil bruge på kameraet, og derfor dette kriterie.

Jeg søger blot nogle kommentarer på kameraer i den prisklasse, da det er det jeg gider bruge på det.

Jeg kan godt søge efter anmeldelser etc. men egenligt bare nogle brugere der har købt et kamera til max. 1.0000 kr. og hvilket der kan anbefales.

Nogen der har erfaringer med kameraer der opfylder dagligdags fotomuligheder (billeder af ungerne som topprioritet, inde og ude)
Avatar billede scholesy Nybegynder
10. maj 2011 - 13:14 #3
Der kommer vist ikke rigtigt noget her.
Jeg lukker uden brugbart svar.