Avatar billede Daniel97 Nybegynder
29. marts 2011 - 15:44 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Konvertering af bitrate i musik

Hejsa Eksperter,
Da jeg gerne vil have musik over på min mobil,
hvor der kun er 2GB plads på, så vil jeg gerne
lave om på størrelsen af musikstykkerne ved hjælp
af lavere Kbps. Kender i et eller andet rigtig
godt program.

PS: Jeg bruger WINDOWS XP SP2

MVH DALLER
Avatar billede claes57 Ekspert
29. marts 2011 - 15:57 #1
dBpowerampp Music Converter
http://www.dbpoweramp.com/dmc.htm
der skal betales efter prøvetid på 21dage
Avatar billede frem-ad Professor
29. marts 2011 - 15:58 #2
prøv med dette program http://www.formatoz.com/ den plejer og kan det meste når vi snakker Konvetering
Avatar billede milter Ekspert
29. marts 2011 - 17:06 #3
Hvilken telefon har du?

Nogle af fabrikanterne har deres eget program til konvertering.
Avatar billede Daniel97 Nybegynder
29. marts 2011 - 18:08 #4
@claes57
Jo, det var en mulighed, men da det skal geninstalleres efter 21 dage så. Jeg har også helt glemt at sige om det skal koste, men alligevel :)

@frem-ad
jeg vil gerne acceptere dit svar, fordi det er gratis og ser positivt ud :)) læg svar

@milter
har allerede prøvet, men min type af windows passer ikke til MEDIAGO som Sony Ericsson (min type mobil bruger)
Avatar billede milter Ekspert
29. marts 2011 - 18:28 #5
Din telefon bruger formentlig amr.-formatet til musik. Om det betyder, at den ikke vil acceptere .mp3 tør jeg ikke udtale mig om.

Linket fra "frem-ad" ser ud til at kunne konvertere fra/til det format. Hvis ikke det lykkes kan du evt. kigge her:

http://en.kioskea.net/download/download-131-mobile-amr-converter

http://www.sonyxperiaconverter.net/sony-ericsson-amr-music-converter.html

Programmet fra Sony koster ganske vist, men 25$ er måske overkommeligt :-)
Avatar billede Daniel97 Nybegynder
29. marts 2011 - 20:59 #6
Hejsa milter, nej min mobil kan kun bruge AAC eller MP3, jeg bruger dog AAC for så kan der være lavere Kbps og sådan det lyder ligesom hvis der var højere Kbps og var MP3 lyd :)
Avatar billede milter Ekspert
29. marts 2011 - 21:36 #7
Vi venter på, hvad dine forsøg med diverse programmer resulterer i :-)

Hvilken telefon er det?
Avatar billede Daniel97 Nybegynder
29. marts 2011 - 22:00 #8
nå ja, jeg har brugt frem-ads program forslag og det virker da bare helt fint for mig.

Jeg bruger en Sony Ericsson W890i !! :))  Rigtig mange tak for forslagene alligevel ;) og Frem-ad jeg mangler stadig at du ligger dit svar, så jeg kan give dig de point du fortjener :)
Avatar billede frem-ad Professor
02. april 2011 - 16:52 #9
Her var svaret.