Avatar billede xhofa Nybegynder
29. marts 2011 - 17:13 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger
Avatar billede milter Ekspert
29. marts 2011 - 18:04 #1
Har du kun SCART-indgang på dit fjernsyn? Hvad med det her:

http://store.apple.com/us/product/M9267G/A
Avatar billede xhofa Nybegynder
29. marts 2011 - 18:06 #2
Der er også s-video indgang, men der er faktisk ikke DVI i Mac'en.
Avatar billede milter Ekspert
29. marts 2011 - 18:16 #3
Og hvad er der så i Mac'en?

Det gør det lidt lettere at hjælpe, hvis vi ved, hvad ind-og udgange der er at gøre godt med :-)
Avatar billede egonspock Seniormester
29. marts 2011 - 18:37 #4
milter: der er en mini displayport i Mac'en.

xhofa: pas på at du ikke bruger flere penge på kabler end fjernsynet er værd. Og med et gammelt CRT får du allerhøjest middelmådig kvalitet. Men de tre kabler du har fundet frem kan sagtens risikere at virke.
Avatar billede milter Ekspert
29. marts 2011 - 19:39 #5
Ahhh, de æbleavlere er snu!

Prøv at kigge her:

http://joshberrus.wordpress.com/2009/06/29/advice-for-apple-macbook-video-out-mini-displayport/

Og jeg er enig med egonspock. Jeg har endnu til gode at se bare  nogenlunde acceptable resultater af computeres digitale signaler overført til CRT.
Avatar billede xhofa Nybegynder
30. marts 2011 - 14:47 #6
Tak for jeres svar.

milter, hvis du også lige kommer med et svar, acceptere jeg, jer begge to.
Avatar billede milter Ekspert
30. marts 2011 - 16:51 #7
Og det kommer så her :-)