Avatar billede mbl Novice
30. marts 2011 - 17:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fejlmeddelse fra et array

Jeg får en fejl meddelse som jeg ikke helt hvad betyder.

Jeg har et kald "Call Opret_Pumpe_ClickArea(XXXX, tal, Popup)" som kommer med denne fejl.

"Compile Error"
"Argument not optional"

Det har virket før. Men efter at jeg har flyttet lidt frem og tilbage kommer denne fejl.

Når jeg kører programmet kommer der ikke nogen fejl. Det er når jeg laver en EXE fil at denne meddelse kommer. Hvorfor nu det?
Avatar billede mortvader Nybegynder
30. marts 2011 - 20:34 #1
Det lyder som om der mangler et parameter i et procedurekald.
Avatar billede mbl Novice
01. april 2011 - 13:02 #2
Takker for hjælpen. Ligger du et svar.
Avatar billede mortvader Nybegynder
01. april 2011 - 13:21 #3
God weekend!