Avatar billede mbl Novice
03. april 2011 - 22:25 Der er 1 løsning

Hente data fra et regneark til et andet?

Jeg er ved at skal lave en makro hvor jeg skal hente nogle data fra et regneark, til et master regneark.

Det er altid de samme felter, som skal hentes. Kun filnavnet ændres

Jeg har et regneark med en formular hvor jeg peger på hvilken fil det er jeg skal hente data fra. Jeg havde forstillet mig at jeg lægger alle disse data ind i array, lukker filen som dataerne hentes fra. "Kan kilde filen enventuelt værer lukket mens man henter data fra den, vil dette være dejligt"

Jeg har nemlig nogle tomme felter som jeg ikke skal bruge og derfor er det måske en ide at lægge dataerne i et array for senere behandling når disse lægges ned i Master regnearket.
Avatar billede mbl Novice
03. april 2011 - 22:51 #1
Lukker spm  igen. Der er et oplæg jeg fandt herinde.