Avatar billede dulfi Nybegynder
04. april 2011 - 21:35 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvordan åbnes et lysarmatur

Kære eksperter

Mit spørgsmål er hvordan man åbner et lysarmatur?

Det jeg gerne vil er at tilslutte endnu en lampe fra dette armatur, så jeg skal ind og koble en ledning til. Det er vist et helt normalt lysarmatur med et lysstofrør i. Lysstofrøret kan jeg godt fjerne, men hvad er finten for at åbne selve armaturet?
Avatar billede poko1 Ekspert
04. april 2011 - 21:41 #1
De fleste armaturer i dag har 2 vridere der er på tværs af et aflangt hul og når de vrides på langs kan de skilles ad.
Avatar billede poko1 Ekspert
04. april 2011 - 21:54 #2
fORRESTEN findes der også nogle der er fjederbelastede hvor man trækker i soklen og kan tage blikhylsteret ud.
Avatar billede poko1 Ekspert
04. april 2011 - 21:56 #3
OG klikbar låg som på en kabel bakke
Avatar billede dulfi Nybegynder
04. april 2011 - 21:59 #4
Super, TAK. Jeg er klar til at at give point når jeg får et svar:)
Avatar billede poko1 Ekspert
04. april 2011 - 22:02 #5
Jeg samler ikke :-)
Avatar billede dulfi Nybegynder
04. april 2011 - 22:17 #6
nåh, men tak kan du ikke undgå at få: TAK
Avatar billede dulfi Nybegynder
19. april 2011 - 00:23 #7
Jeg ved ikke hvordan jeg lukker uden et svar. Kan du ikke komme med et?
Avatar billede dulfi Nybegynder
19. maj 2011 - 00:59 #8
Ok så lukkes den her!