Avatar billede malene_louise Nybegynder
09. april 2011 - 20:19 Der er 4 kommentarer

heeeelp meee!!!

Jeg er virkelig ved at være tæt på en hjerneblødning hvis ikke jeg finder en løsning på det her L****!
Jeg ved ærlig talt ikke hvad der er årsag til problemet. Problemet ligger i at jeg fra den ene dag til den anden ikke kan bruge mit højtelskede abonnement på viaplay.com. Jeg kan ganske enkelt ikke afspille programmerne.
Når jeg vælger et program står den fast når den når til "gemmer i buffer". Procenten drøner derud af, men går pludselig ned og programmet vil slet ikke starte.
Man kan tjekke sit systemt på deres hjemmeside og den skriver at min com opfylder alle kravene for at kunne afspille.
Kan det være mediaplayer der driller? Som sagt har det virket fint indtil for 2 dage siden, så jeg forstår det sku ik..

Håber en herinde fra kan hjælpe. Har god erfaring med jeres hjælp tidligere, så håber jeg kan drage nytte af dette igen ;)
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2011 - 20:26 #1
Luk dine åbne spørgsmål så får du nok lidt hjælp
Avatar billede malene_louise Nybegynder
09. april 2011 - 20:41 #2
øhm...hvorn gør jeg det?
09. april 2011 - 20:52 #3
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/malene_louise Point ude: 570 ?

www.eksperten.dk/faq#faq-3-5
www.eksperten.dk/faq#faq-3-4

Som der også står i de autoamtisk rykker E-mail du HAR fået flere gange ? Men det læser du måske ikke ?
Avatar billede malene_louise Nybegynder
09. april 2011 - 21:00 #4
okay slap liiige af. jeg bruger normalt ikke den mail der er registreret hertil så det er nok der den er gået galt, men jeg tror da jeg finder et andet sted at få hjælp fremover for den behandling gider jeg sku ik finde mig i. ved da ik hvad du bilder dig ind.

og nej. nu har jeg været inde og tjekke den mail på kryds og tværs og der er INGEN rykker fra eksperten!