Avatar billede 1739 Nybegynder
12. april 2011 - 13:45 Der er 2 kommentarer

Redigere med VCL?

Jeg bruger vlc 1.1.8 til af afspille mine mp4 filer på en Windows 7 computer. Undereksponerede videoclips korrigerer jeg ved via video filter menuen af give dem mere gamma. Det går fint. Ansigterne, som før var mørke, bliver nu genkendelige.
Jeg har kunnet finde ud af, om videoen herefter kan gemmes med de ændrede gamma-værdier, eller om jeg er nødt til at påny at sætte ændrede gamma-værdier, hver gang jeg vil se clippet.
Kan nogen hjælpe?
Avatar billede 1739 Nybegynder
13. april 2011 - 10:31 #1
I sidste afsnit er et "ikke" faldet ud.
Korrekt tekst: "Jeg har ikke kunnet finde ud af..."
Avatar billede 1739 Nybegynder
09. oktober 2011 - 07:52 #2
Jeg er klar over, at vcl ikke kan bruges til at redigere.