Avatar billede Jæwer Praktikant
13. april 2011 - 13:45 Der er 6 kommentarer

Lyd ud af Højtalere og Headsæt på samme tid? (kan ikke finde en guide der passer til mig)

Hejsa

Jeg har et Steelseries 5H v2 headsæt, som jeg sætter i mit Logitech G110 Tastetur. Men når jeg gør det kommer der ikke lyd ud af det. Hvis jeg går ind i mine lyd indstillinger kan jeg gøre så der kommer lyd ud af det, men så kommer der ikke lyd ud af mine højtalere.

Er der en måde man kan lave nogle indstillinger, så man kan få lyden ud af headsættet og højtalere på samme tid?

- Jesper
Avatar billede hanzelanz Nybegynder
13. april 2011 - 14:30 #1
Ikke med mindre du har to lydkort.
Avatar billede poko1 Ekspert
13. april 2011 - 14:32 #2
Det kan man jo kun fortælle dig hvis man ved hvad dit lydkort/lydfil hedder?
Avatar billede Jæwer Praktikant
13. april 2011 - 14:48 #3
Nåååh ja, det kunne være det var en lille vigtig detalje :P

Realtek ALC662 @ Intel 82801GB ICH7 - High Definition Audio Controller [A-1]    PCI

Og har Windows 7 :-)
Avatar billede ksoren Nybegynder
13. april 2011 - 15:11 #4
Er det lyd fra to forskellige applikationer, som du gerne vil have afspillet på hver sit lydkort?
Avatar billede poko1 Ekspert
13. april 2011 - 15:39 #5
Nu har jeg ikke lige en Pc med realtek lyd ved hånden men der er et sted under avancerede instillinger hvor man kan sætte flueben så begge udgange kører.
Avatar billede ksoren Nybegynder
13. april 2011 - 15:42 #6
Der sidder en lydchip i hans tastatur...