Avatar billede resten Nybegynder
14. april 2011 - 11:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Loewe RC3 universal fjernbetjening

Hej alle.

Er der nogen der kender et sted hvor man kan købe en universal fjernbetjening til et Loewe RC3 da den jeg har er gået i stykker og jeg vil ikke betale 1500,-kr for en ny.

Den originale kan ses her.

http://paraboleksperten.dk/fjernbetjening-link-systemer-113/fjernbetjening-loewe-115/loewe-rc3-fjernbetjening-448.html

Tak
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2011 - 12:22 #1
fakta har nogen multi universal fjernbetjeninger til et par hundrede kroner

men andre store stedere har dem også . det er bae at spørge

fona kunne have dem og så videre

men hvorofr en der lige passer dit behov er et godt spørgsmål

http://www.avxperten.dk/diverse/universal-fjernbetjening/universal-fjernbetjening.asp
Avatar billede resten Nybegynder
14. april 2011 - 12:33 #2
Ja lige præsis det er mit spørgsmål hvilken en skal jeg bruge?
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2011 - 13:20 #3
Avatar billede resten Nybegynder
14. april 2011 - 14:54 #4
Ja okey så uddyber jeg mit spørgsmål lidt mere specifikt :)

Jeg ønsker en universal fjernbetjening og helst ikke til mere end 200,-kr da jeg ikke er 100% sikker på det er fjernbetjeningen der er i stykker.

Jeg har selv søgt lidt rundt på nettet men er ikke blevet mere klog af den grund.

Men jeg kan se der er lavet nogen men om den lige passer til RC3 ved jeg ikke.

http://www.koz.dk/product.php?id_product=1143
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2011 - 15:25 #5
det  kan jeg heller ikke svare dig på
men tag den med du har og spørg dig frem
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
15. april 2011 - 21:30 #6
Logitech's harmony fjernbetjeninger er universelle og plejer at være brugbaremedde fleste TV.

http://www.logitech.com/en-us/remotes/universal-remotes

Alternativt kan du kontakte Logitech's kundeservice og spørge om de har en fjernbetjening som der passer til netop dit Loewe TV.
Avatar billede resten Nybegynder
16. april 2011 - 08:23 #7
Your device is in our database, which means it will work with our Logitech Harmony remotes.

c",)

Smid et svar hardwareguy.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
16. april 2011 - 12:26 #8
Kommer her :-)