Avatar billede Jakobseen Nybegynder
15. april 2011 - 19:48 Der er 2 kommentarer

Joomla og Facebook - hvordan?

Hej alle,

Jeg er ny herinde, så bær over med mig, hvis jeg har valgt forkert kategori! Jeg arbejder til daglig i Bowl'n'Fun Skive, og ved siden af laver jeg lidt websites i Joomla. Jeg vil gerne vide, hvordan man kan få Facebook til at trække information fra ens Joomlaside? Her meners IKKE bare nyheder.

Jeg vil gerne lave mine faneblade (applikationer?) I Joomla, da det vidst er sådan man gør det, hvis det skal være godt. Men jeg ved ikke lige helt hvor jeg skal starte? Alternativt er der jo alm. FMBL faner, men de skulle vidst både udgå, og så er de også begrænset.

Nogen gode ideer? På forhånd mange tusinde tak og god weekend! :)
Avatar billede yxos Nybegynder
15. april 2011 - 21:33 #1
Avatar billede Jakobseen Nybegynder
18. april 2011 - 10:08 #2
Hej, men ved du hvilken der skal anvendes? Jeg synes det meste af det bare er extensions der kan hente artikler fra Joomla til Facebook, eller statusopdateringer fra FB til Joomla.