Avatar billede gil-galad Nybegynder
20. april 2011 - 20:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvilket 3g internet?

Hej

Jeg står og skal bruge 3g internet i 3 måneder.

Hvilket kan i anbefale? Jeg bruger internettet ret meget, så det kunne være fedt hvis der var ubegrænset/meget trafik.

Jeg er studerende og går efter det billigste! Da jeg kun skal bruge det i 3 måneder, leder jeg efter en løsning uden 6 måneders binding og stort startgebyr. Jeg har mobiltelefoni hos telmore, hvis det betyder noget eller kan give fordele.

Jeg bor i Århus, hvis det har nogen betydning for dækningen.
Min computer har indbygget 3g modem, så jeg skal kun have et SIM-kort.

På forhånd tak!
Avatar billede morten-bork Nybegynder
20. april 2011 - 21:04 #1
Jeg vil anbefale OISTER.dk, hvilket er 3's billig mærke :D

http://computerfriend.dk/friend/Bork
Avatar billede pstidsen Novice
20. april 2011 - 22:08 #2
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2011 - 13:27 #3
Jeg er også enig. Har haft oister i over et år og ikke haft problemer.
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
24. april 2011 - 20:10 #4
Telmore eller oister, vil jeg anbefale.
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
24. april 2011 - 20:11 #5
Du kan se en dugfrisk prisliste her:

http://www.bredbaandmobilt.dk/mobilt_bredbaand_priser.htm
Avatar billede gil-galad Nybegynder
26. april 2011 - 17:58 #6
Det blev Oister.

tak for rådet
Avatar billede websitebasen Nybegynder
09. juli 2011 - 20:53 #7
Hvis du havde en smartphone med fri internet i dit abonnement kunne du bruge den som mobilt bredbånd modem og abonnement, ved at bruge internetdeling over bluetooth.

Men Oister er et super valg til mobilt bredbånd!

Christopher