Avatar billede kaspersoendergaard Nybegynder
24. april 2011 - 15:34 Der er 3 kommentarer

Fejl ved boot. Samme dialogbox ved hver boot

Hej allesammen,

Jeg har omsider fået min nye MM-vision bærbar til 17,2K, som jeg har opgraderet i hoved og røv, via MM-visions opgraderingsmuligheder.

Først og fremmest får i lige lidt spec's på min computer, hvis det kan hjælpe jer med, at finde løsningen på problemet.

CPU: Intel Core i7, QuadCore. 2,2gHz (Turbo 3.3gHz) 6mb cache.
HDD: Intel 320-series SSD high performence harddisk (300 GB).
RAM: 16GB Kingston RAM.
GPU: AMD Radeon HD6970m 2GB dedikeret DDR3 RAM.
Skærm: Full HD skærm, 15,6".
OS: Windows 7 Ultimate 64-bit

Og så til problemet. Jeg har jo fået denne computer som jeg virkelig er glad for. Jeg har ventet på den i over en måned og, at sidde ved den nu og skrive denne tekst er en rigtig fornøjelse. Men der er et problem. Hver gang jeg booter min computer, så ligeså snart jeg ryger ind på skrivebordet dukker følgende dialogbox frem "System needs to be restarted again, make sure all driver are installed". Den har ikke gjort det lige fra starten af, men ca fra 3-5 boot jeg lavde på computeren.

Det skete efter jeg havde installeret et program der ikke virkede som det skulle på computeren, så ville jeg slette programmet igen - det skal siges, at jeg ikke ved om det har noget med problemet, at gøre - men efter det så har denne dialogbox dukket op hver gang jeg tænder min PC.

MM-Vision har installeret systemet og gjort den køreklar til mig, så jeg har ikke selv installeret det, så jeg går ud fra, at de kan deres kram.

Hvad er løsningen? Findes der en måde hvor jeg kan se på computeren om den mangler, at få nogle drivere installeret. Og i såfald hvilke driver(e) der kunne mangle. Også vil jeg gerne vide hvordan jeg får denne irriterende dialogbox væk, da den er utrolig irriterende!

Jeg håber nogle kan hjælpe mig, og jeg giver selvfølgelig mange point for denne opgave, da jeg virkelig er glad for min computer, og alt bare skal køre på en ny PC. Så derfor vil jeg gerne smide 100 point, til personen der kan komme med et der løser mit problem! :o)

MVH Kasper
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2011 - 17:14 #1
Brug udelukkelsemetoden og frakoble én efter en, diverse usb og andet tilbehør, så du kan finde skurken i stykket.
24. april 2011 - 17:37 #2
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/kaspersoendergaard Point ude: 1.490 ! - der sker vist heller ikke mere her eller der ...
(Det har du vist fået at vide før ???)
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2011 - 17:51 #3
Ja, så er det vist på tide at få ryddet op, jeg tager afstand.