Avatar billede cckring Praktikant
25. april 2011 - 18:19 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Hijackthis

Er der en flink sjæl der vil hjælpe mig med denne log-fil fra min kammerats computer.

Jeg har som sådan ikke en mistanke om at der er noget galt med den, udover at jeg undrer mig over at blæseren kører hele tiden på den bærbare HP Pavilion Dv7, så noget må jo holde processoren unødigt beskæftiget.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 18:15:18, on 25-04-2011
Platform: Windows Vista SP2 (WinNT 6.00.1906)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.19019)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Users\Klaus Lindrum\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe
C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Program Files (x86)\Panasonic\PHOTOfunSTUDIO\PhAutoRun.exe
C:\Program Files (x86)\HP\QuickPlay\QPService.exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Quick Launch Buttons\QLBCTRL.exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Wireless Assistant\HPWAMain.exe
C:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 8.0\Reader\reader_sl.exe
C:\Program Files (x86)\HP\HP Software Update\hpwuschd2.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\ArcSoft\Connection Service\Bin\ACDaemon.exe
C:\Program Files (x86)\AVG\AVG10\avgtray.exe
C:\Program Files (x86)\DigitalPersona\Bin\DpAgent.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\ArcSoft\Connection Service\Bin\ArcCon.ac
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP wireless Assistant\WiFiMsg.EXE
C:\Program Files (x86)\AVG\AVG10\Identity Protection\agent\bin\avgidsmonitor.exe
C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\BluetoothHeadsetProxy.exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Shared\HpqToaster.exe
C:\Program Files (x86)\Skype\Plugin Manager\skypePM.exe
C:\ckr\HiJackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iehome&locale=da_dk&c=83&bd=Pavilion&pf=cnnb
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iehome&locale=da_dk&c=83&bd=Pavilion&pf=cnnb
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iehome&locale=da_dk&c=83&bd=Pavilion&pf=cnnb
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=C:\Windows\system32\ezShellStart.exe
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: DigitalPersona Personal Extension - {395610AE-C624-4f58-B89E-23733EA00F9A} - C:\Program Files (x86)\DigitalPersona\Bin\DpOtsPluginIe8.dll
O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG10\avgssie.dll
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live ID - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: AVG Security Toolbar BHO - {A3BC75A2-1F87-4686-AA43-5347D756017C} - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG10\Toolbar\IEToolbar.dll
O2 - BHO: Tunebite_WebRipPlugin Class - {AA102584-3B97-47e7-B9BC-75D54C110A7D} - C:\Program Files (x86)\RapidSolution\Tunebite\plugins\IE\TB_WebRipIePlugin.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O2 - BHO: SkypeIEPluginBHO - {AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Program Files (x86)\Google\GoogleToolbarNotifier\5.6.6209.1142\swg.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O3 - Toolbar: AVG Security Toolbar - {CCC7A320-B3CA-4199-B1A6-9F516DD69829} - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG10\Toolbar\IEToolbar.dll
O3 - Toolbar: Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O4 - HKLM\..\Run: [UCam_Menu] "C:\Program Files (x86)\CyberLink\YouCam\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "C:\Program Files (x86)\CyberLink\YouCam" update "Software\CyberLink\YouCam\2.0"
O4 - HKLM\..\Run: [QPService] "C:\Program Files (x86)\HP\QuickPlay\QPService.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [QlbCtrl.exe] "C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Quick Launch Buttons\QlbCtrl.exe" /Start
O4 - HKLM\..\Run: [hpWirelessAssistant] C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Wireless Assistant\HPWAMain.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Health Check Scheduler] c:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Health Check\HPHC_Scheduler.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] "C:\Program Files (x86)\Winamp\winampa.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Program Files (x86)\Hp\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ArcSoft Connection Service] "C:\Program Files (x86)\Common Files\ArcSoft\Connection Service\Bin\ACDaemon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AppleSyncNotifier] C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Mobile Device Support\AppleSyncNotifier.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AVG_TRAY] C:\Program Files (x86)\AVG\AVG10\avgtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DpAgent] C:\Program Files (x86)\DigitalPersona\Bin\dpagent.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files (x86)\QuickTime\QTTask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [swg] "C:\Program Files (x86)\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [ehTray.exe] C:\Windows\ehome\ehTray.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Users\Klaus Lindrum\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
O4 - HKCU\..\Run: [Registry Reviver] C:\Program Files (x86)\Reviversoft\Registry Reviver\RegistryReviver.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - Global Startup: Bluetooth.lnk = ?
O4 - Global Startup: PHOTOfunSTUDIO HD Edition.lnk = C:\Program Files (x86)\Panasonic\PHOTOfunSTUDIO\PhAutoRun.exe
O8 - Extra context menu item: Add to AMV Converter... - C:\Program Files (x86)\MP3 Player Utilities 4.07\AMVConverter\grab.html
O8 - Extra context menu item: Add to Google Photos Screensa&ver - res://C:\Windows\system32\GPhotos.scr/200
O8 - Extra context menu item: Google Sidewiki ... - res://C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\Component\GoogleToolbarDynamic_mui_en_E11712C84EA7E12B.dll/cmsidewiki.html
O8 - Extra context menu item: MediaManager tool grab multimedia file - C:\Program Files (x86)\MP3 Player Utilities 4.07\MediaManager\grab.html
O9 - Extra button: Send til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Skype Plug-In - {898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Skype Plug-In - {898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Send To Bluetooth - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Send to &Bluetooth Device... - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\windows\system32\wpclsp.dll
O13 - Gopher Prefix:
O16 - DPF: {029FDBA6-3547-11D7-AA4C-0050BF051A00} (Rawflow ICD Client) - http://downol.dr.dk/download/netradio/Rawflow.cab
O16 - DPF: {0CCA191D-13A6-4E29-B746-314DEE697D83} (Facebook Photo Uploader 5 Control) - http://upload.facebook.com/controls/2008.10.10_v5.5.8/FacebookPhotoUploader5.cab
O16 - DPF: {D821DC4A-0814-435E-9820-661C543A4679} (CRLDownloadWrapper Class) - http://drmlicense.one.microsoft.com/crlupdate/en/crlocx.ocx
O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} - http://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab
O18 - Protocol: avgsecuritytoolbar - {F2DDE6B2-9684-4A55-86D4-E255E237B77C} - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG10\Toolbar\IEToolbar.dll
O18 - Protocol: linkscanner - {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1} - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG10\avgpp.dll
O18 - Protocol: skype-ie-addon-data - {91774881-D725-4E58-B298-07617B9B86A8} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~2\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O23 - Service: ArcSoft Connect Daemon (ACDaemon) - ArcSoft Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\ArcSoft\Connection Service\Bin\ACService.exe
O23 - Service: Andrea ST Filters Service (AESTFilters) - Unknown owner - C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\stwrt64.inf_58be29c0\AESTSr64.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: AVG Security Toolbar Service - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG10\Toolbar\ToolbarBroker.exe
O23 - Service: AVGIDSAgent - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG10\Identity Protection\Agent\Bin\AVGIDSAgent.exe
O23 - Service: AVG WatchDog (avgwd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG10\avgwdsvc.exe
O23 - Service: B's Recorder GOLD Library General Service (bgsvcgen) - B.H.A Corporation - C:\Windows\SysWOW64\bgsvcgen.exe
O23 - Service: Bonjour tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Program Files (x86)\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: Com4QLBEx - Hewlett-Packard Development Company, L.P. - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Quick Launch Buttons\Com4QLBEx.exe
O23 - Service: @dfsrres.dll,-101 (DFSR) - Unknown owner - C:\Windows\system32\DFSR.exe (file missing)
O23 - Service: @C:\Program Files (x86)\DigitalPersona\Bin\DpHostW.exe,-128 (DpHost) - DigitalPersona, Inc. - C:\Program Files (x86)\DigitalPersona\Bin\DpHostW.exe
O23 - Service: GameConsoleService - WildTangent, Inc. - C:\Program Files (x86)\HP Games\My HP Game Console\GameConsoleService.exe
O23 - Service: Tjenesten Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Program Files (x86)\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: HP Health Check Service - Hewlett-Packard - c:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Health Check\hphc_service.exe
O23 - Service: hpqwmiex - Hewlett-Packard Development Company, L.P. - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Shared\hpqwmiex.exe
O23 - Service: HP Service (hpsrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Hpservice.exe (file missing)
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\InstallShield\Driver\1050\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: QuickPlay Background Capture Service (QBCS) (QPCapSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\HP\QuickPlay\Kernel\TV\QPCapSvc.exe
O23 - Service: QuickPlay Task Scheduler (QTS) (QPSched) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\HP\QuickPlay\Kernel\TV\QPSched.exe
O23 - Service: QueryExplorer Service - Unknown owner - C:\ProgramData\QueryExplorer\queryexplorer115.exe
O23 - Service: Recovery Service for Windows - Unknown owner - C:\Windows\SMINST\BLService.exe
O23 - Service: Cyberlink RichVideo Service(CRVS) (RichVideo) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\CyberLink\Shared Files\RichVideo.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SLsvc.exe,-101 (slsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\SLsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: Audio Service (STacSV) - Unknown owner - C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\stwrt64.inf_58be29c0\STacSV64.exe (file missing)
O23 - Service: TeamViewer 4 (TeamViewer4) - TeamViewer GmbH - C:\Program Files (x86)\TeamViewer\Version4\TeamViewer_Service.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: Validity Fingerprint Service (vfsFPService) - Validity Sensors, Inc. - C:\Windows\system32\vfsFPService.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 15645 bytes
Avatar billede morten-bork Nybegynder
25. april 2011 - 18:22 #1
Har ikke læst log filen igennem, men alle jeg kender har problemer med at ders HP har svært ved at køle. Så blæseren køre på høj hastighed, og den er meget varm under bunden. Selv når de ikke bruger den og den kun skal køre windows.
25. april 2011 - 18:30 #2
... enig med #1 ...

... bare nogle eksempler set i anden forbindelse ->
http://brean.dk/wp-content/img_8193.jpg
http://brean.dk/wp-content/img_8195.jpg
http://brean.dk/wp-content/img_8196.jpg

(Har lige fysisk renset en tilsvarende model - Puha...)

---

Desuden er der visse mere end 'mistænkelige' elementer ifølge din log ... derfor ->

---

Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
http://vistaguide.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."
Avatar billede cckring Praktikant
25. april 2011 - 18:50 #3
@karise_larry

Cool - jeg er gået i gang.
Avatar billede cckring Praktikant
25. april 2011 - 19:30 #4
Min kammerat bad mig kigge på hans slæbbare, fordi den genstarter "umotiveret".

Jeg har derfor sat den op til at den ikke skal genstarte ved systemfejl - af en eller anden grund bliver windåser sat op til det default?

Så det så ud til at have fixet det problem. Jeg tænkte så at jeg lige så godt kunne få hjælp herinde til at se om computeren er "clean".

Nå, men jeg satte MBAM i gang med at køre og gik fra computeren. Da jeg kom tilbage til den noget senere var den slukket! Jeg tændte den igen og gik fra den (har gang i mange ting i dag :-) ). Da jeg kom til den igen 2 minutter senere var den slukket igen.

Næste gang jeg tændte den blev jeg så stående ved den, og det ser ud til at den ikke kører ret lang tid før den slukker.

Jvf. min iagttagelse med blæseren tror jeg simpelthen at den slukker fordi den bliver for varm. Nu har jeg stillet den på højkant, så den bedre kan luftkøle uden at være tændt.

Er der ikke også noget med at der er to diske i sådan en maskine (spørger uden at have googlet :-) )? Vel ikke så underligt at der bliver varmt i den og den vejer så meget.
25. april 2011 - 20:11 #5
Kan du høre/mærke om blæseren kører ?

Jo - det er pænt fornuftigt at have den 'løftet' fra underlaget, da INDSUGNINGEN er fra UNDERSIDEN - Dooooh...
Avatar billede cckring Praktikant
25. april 2011 - 22:28 #6
ja, blæseren hamrede derudaf.

Efter nedkølingen stillede jeg den på et underlag, hvor den bedre kan "ånde", så nu er MBAM færdig:

Malwarebytes' Anti-Malware 1.50.1.1100
www.malwarebytes.org

Database version: 6442

Windows 6.0.6002 Service Pack 2
Internet Explorer 8.0.6001.19019

mbam-log-2011-04-25 (22-19-19).txt

Skanningstype: Fuldstændig skanning (C:\|D:\|E:\|)
Objekter skannet: 443728
Tid gået: 1 time(e), 59 minut(ter), 47 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 0
Hukommelses Moduler Inficeret: 0
Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 15
Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 1
Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 0
Inficerede Mapper: 6
Inficerede Filer: 8

Hukommelses Processorer Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Hukommelses Moduler Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasenøgler Inficeret:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\QueryExplorer Service (Adware.QueryExplorer) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\AppID\{0D82ACD6-A652-4496-A298-2BDE705F4227} (Adware.ClickPotato) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\AppID\{11C27351-716B-4052-9361-E3B0A3F8221C} (Adware.ClickPotato) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\AppID\{7025E484-D4B0-441a-9F0B-69063BD679CE} (Adware.ClickPotato) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\AppID\{8258B35C-05B8-4c0e-9525-9BCCC70F8F2D} (Adware.ClickPotato) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\AppID\{A89256AD-EC17-4a83-BEF5-4B8BC4F39306} (Adware.ClickPotato) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{100EB1FD-D03E-47FD-81F3-EE91287F9465} (Adware.ShopperReports) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{A7CDDCDC-BEEB-4685-A062-978F5E07CEEE} (Adware.ShopperReports) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\QueryExplorer (Adware.QueryExplorer) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\MenuButtonIE.ButtonIE (Adware.ClickPotato) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\MenuButtonIE.ButtonIE.1 (Adware.ClickPotato) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\ShopperReports.Reporter (Adware.ShopperReports) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\ShopperReports.Reporter.1 (Adware.ShopperReports) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\AppID\MenuButtonIE.DLL (Adware.ClickPotato) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\QueryExplorer (Adware.QueryExplorer) -> Quarantined and deleted successfully.

Registreringsdatabaseværdier Inficeret:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\5.0\User Agent\Post Platform\SRS_IT_E8790576B7765A523EAB99 (Malware.Trace) -> Value: SRS_IT_E8790576B7765A523EAB99 -> Quarantined and deleted successfully.

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Mapper:
c:\programdata\queryexplorer (Adware.QueryExplorer) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\program files (x86)\mozilla firefox\extensions\{27e679cc-6aab-4b2a-bb87-096fe4178464} (Adware.QueryExplorer) -> Delete on reboot.
c:\program files (x86)\mozilla firefox\extensions\{27e679cc-6aab-4b2a-bb87-096fe4178464}\chrome (Adware.QueryExplorer) -> Delete on reboot.
c:\program files (x86)\mozilla firefox\extensions\{27e679cc-6aab-4b2a-bb87-096fe4178464}\defaults (Adware.QueryExplorer) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\program files (x86)\mozilla firefox\extensions\{27e679cc-6aab-4b2a-bb87-096fe4178464}\defaults\preferences (Adware.QueryExplorer) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\program files (x86)\queryexplorer (Adware.QueryExplorer) -> Quarantined and deleted successfully.

Inficerede Filer:
c:\programdata\queryexplorer\queryexplorer115.exe (Adware.QueryExplorer) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\program files (x86)\queryexplorer\queryexplorer.exe (Adware.QueryExplorer) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\program files (x86)\queryexplorer\uninstall.exe (Adware.QueryExplorer) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\Users\klaus lindrum\AppData\Roaming\chkntfs.dat (Malware.Trace) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\program files (x86)\mozilla firefox\extensions\{27e679cc-6aab-4b2a-bb87-096fe4178464}\chrome.manifest (Adware.QueryExplorer) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\program files (x86)\mozilla firefox\extensions\{27e679cc-6aab-4b2a-bb87-096fe4178464}\install.rdf (Adware.QueryExplorer) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\program files (x86)\mozilla firefox\extensions\{27e679cc-6aab-4b2a-bb87-096fe4178464}\chrome\queryexplorer.jar (Adware.QueryExplorer) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\program files (x86)\mozilla firefox\extensions\{27e679cc-6aab-4b2a-bb87-096fe4178464}\defaults\preferences\prefs.js (Adware.QueryExplorer) -> Quarantined and deleted successfull
Avatar billede cckring Praktikant
25. april 2011 - 22:30 #7
Her er senest hijack this log.

Jeg bliver nødt til at lukke computeren ned nu, så jeg ser først dit svar i morgen sidst på eftermiddagen.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 22:28:47, on 25-04-2011
Platform: Windows Vista SP2 (WinNT 6.00.1906)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.19019)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Program Files (x86)\Panasonic\PHOTOfunSTUDIO\PhAutoRun.exe
C:\Program Files (x86)\HP\QuickPlay\QPService.exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Quick Launch Buttons\QLBCTRL.exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Wireless Assistant\HPWAMain.exe
C:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 8.0\Reader\reader_sl.exe
C:\Program Files (x86)\HP\HP Software Update\hpwuschd2.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\ArcSoft\Connection Service\Bin\ACDaemon.exe
C:\Program Files (x86)\AVG\AVG10\avgtray.exe
C:\Program Files (x86)\DigitalPersona\Bin\DpAgent.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\ArcSoft\Connection Service\Bin\ArcCon.ac
C:\Program Files (x86)\AVG\AVG10\Identity Protection\agent\bin\avgidsmonitor.exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP wireless Assistant\WiFiMsg.EXE
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Shared\HpqToaster.exe
C:\Program Files (x86)\Skype\Plugin Manager\skypePM.exe
C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\BluetoothHeadsetProxy.exe
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\plugin-container.exe
c:\Users\Klaus Lindrum\Downloads\HiJackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iehome&locale=da_dk&c=83&bd=Pavilion&pf=cnnb
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iehome&locale=da_dk&c=83&bd=Pavilion&pf=cnnb
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iehome&locale=da_dk&c=83&bd=Pavilion&pf=cnnb
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=C:\Windows\system32\ezShellStart.exe,
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: DigitalPersona Personal Extension - {395610AE-C624-4f58-B89E-23733EA00F9A} - C:\Program Files (x86)\DigitalPersona\Bin\DpOtsPluginIe8.dll
O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG10\avgssie.dll
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live ID - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: AVG Security Toolbar BHO - {A3BC75A2-1F87-4686-AA43-5347D756017C} - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG10\Toolbar\IEToolbar.dll
O2 - BHO: Tunebite_WebRipPlugin Class - {AA102584-3B97-47e7-B9BC-75D54C110A7D} - C:\Program Files (x86)\RapidSolution\Tunebite\plugins\IE\TB_WebRipIePlugin.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O2 - BHO: SkypeIEPluginBHO - {AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Program Files (x86)\Google\GoogleToolbarNotifier\5.6.6209.1142\swg.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O3 - Toolbar: AVG Security Toolbar - {CCC7A320-B3CA-4199-B1A6-9F516DD69829} - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG10\Toolbar\IEToolbar.dll
O3 - Toolbar: Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O4 - HKLM\..\Run: [UCam_Menu] "C:\Program Files (x86)\CyberLink\YouCam\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "C:\Program Files (x86)\CyberLink\YouCam" update "Software\CyberLink\YouCam\2.0"
O4 - HKLM\..\Run: [QPService] "C:\Program Files (x86)\HP\QuickPlay\QPService.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [QlbCtrl.exe] "C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Quick Launch Buttons\QlbCtrl.exe" /Start
O4 - HKLM\..\Run: [hpWirelessAssistant] C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Wireless Assistant\HPWAMain.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Health Check Scheduler] c:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Health Check\HPHC_Scheduler.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] "C:\Program Files (x86)\Winamp\winampa.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Program Files (x86)\Hp\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ArcSoft Connection Service] "C:\Program Files (x86)\Common Files\ArcSoft\Connection Service\Bin\ACDaemon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AppleSyncNotifier] C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Mobile Device Support\AppleSyncNotifier.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AVG_TRAY] C:\Program Files (x86)\AVG\AVG10\avgtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DpAgent] C:\Program Files (x86)\DigitalPersona\Bin\dpagent.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files (x86)\QuickTime\QTTask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [swg] "C:\Program Files (x86)\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [ehTray.exe] C:\Windows\ehome\ehTray.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Users\Klaus Lindrum\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
O4 - HKCU\..\Run: [Registry Reviver] C:\Program Files (x86)\Reviversoft\Registry Reviver\RegistryReviver.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - Global Startup: Bluetooth.lnk = ?
O4 - Global Startup: PHOTOfunSTUDIO HD Edition.lnk = C:\Program Files (x86)\Panasonic\PHOTOfunSTUDIO\PhAutoRun.exe
O8 - Extra context menu item: Add to AMV Converter... - C:\Program Files (x86)\MP3 Player Utilities 4.07\AMVConverter\grab.html
O8 - Extra context menu item: Add to Google Photos Screensa&ver - res://C:\Windows\system32\GPhotos.scr/200
O8 - Extra context menu item: Google Sidewiki ... - res://C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\Component\GoogleToolbarDynamic_mui_en_E11712C84EA7E12B.dll/cmsidewiki.html
O8 - Extra context menu item: MediaManager tool grab multimedia file - C:\Program Files (x86)\MP3 Player Utilities 4.07\MediaManager\grab.html
O9 - Extra button: Send til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Skype Plug-In - {898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Skype Plug-In - {898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Send To Bluetooth - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Send to &Bluetooth Device... - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\windows\system32\wpclsp.dll
O13 - Gopher Prefix:
O16 - DPF: {029FDBA6-3547-11D7-AA4C-0050BF051A00} (Rawflow ICD Client) - http://downol.dr.dk/download/netradio/Rawflow.cab
O16 - DPF: {0CCA191D-13A6-4E29-B746-314DEE697D83} (Facebook Photo Uploader 5 Control) - http://upload.facebook.com/controls/2008.10.10_v5.5.8/FacebookPhotoUploader5.cab
O16 - DPF: {D821DC4A-0814-435E-9820-661C543A4679} (CRLDownloadWrapper Class) - http://drmlicense.one.microsoft.com/crlupdate/en/crlocx.ocx
O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} - http://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab
O18 - Protocol: avgsecuritytoolbar - {F2DDE6B2-9684-4A55-86D4-E255E237B77C} - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG10\Toolbar\IEToolbar.dll
O18 - Protocol: linkscanner - {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1} - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG10\avgpp.dll
O18 - Protocol: skype-ie-addon-data - {91774881-D725-4E58-B298-07617B9B86A8} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~2\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O23 - Service: ArcSoft Connect Daemon (ACDaemon) - ArcSoft Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\ArcSoft\Connection Service\Bin\ACService.exe
O23 - Service: Andrea ST Filters Service (AESTFilters) - Unknown owner - C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\stwrt64.inf_58be29c0\AESTSr64.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: AVG Security Toolbar Service - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG10\Toolbar\ToolbarBroker.exe
O23 - Service: AVGIDSAgent - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG10\Identity Protection\Agent\Bin\AVGIDSAgent.exe
O23 - Service: AVG WatchDog (avgwd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG10\avgwdsvc.exe
O23 - Service: B's Recorder GOLD Library General Service (bgsvcgen) - B.H.A Corporation - C:\Windows\SysWOW64\bgsvcgen.exe
O23 - Service: Bonjour tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Program Files (x86)\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: Com4QLBEx - Hewlett-Packard Development Company, L.P. - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Quick Launch Buttons\Com4QLBEx.exe
O23 - Service: @dfsrres.dll,-101 (DFSR) - Unknown owner - C:\Windows\system32\DFSR.exe (file missing)
O23 - Service: @C:\Program Files (x86)\DigitalPersona\Bin\DpHostW.exe,-128 (DpHost) - DigitalPersona, Inc. - C:\Program Files (x86)\DigitalPersona\Bin\DpHostW.exe
O23 - Service: GameConsoleService - WildTangent, Inc. - C:\Program Files (x86)\HP Games\My HP Game Console\GameConsoleService.exe
O23 - Service: Tjenesten Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Program Files (x86)\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: HP Health Check Service - Hewlett-Packard - c:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Health Check\hphc_service.exe
O23 - Service: hpqwmiex - Hewlett-Packard Development Company, L.P. - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Shared\hpqwmiex.exe
O23 - Service: HP Service (hpsrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Hpservice.exe (file missing)
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\InstallShield\Driver\1050\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: QuickPlay Background Capture Service (QBCS) (QPCapSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\HP\QuickPlay\Kernel\TV\QPCapSvc.exe
O23 - Service: QuickPlay Task Scheduler (QTS) (QPSched) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\HP\QuickPlay\Kernel\TV\QPSched.exe
O23 - Service: Recovery Service for Windows - Unknown owner - C:\Windows\SMINST\BLService.exe
O23 - Service: Cyberlink RichVideo Service(CRVS) (RichVideo) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\CyberLink\Shared Files\RichVideo.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SLsvc.exe,-101 (slsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\SLsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: Audio Service (STacSV) - Unknown owner - C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\stwrt64.inf_58be29c0\STacSV64.exe (file missing)
O23 - Service: TeamViewer 4 (TeamViewer4) - TeamViewer GmbH - C:\Program Files (x86)\TeamViewer\Version4\TeamViewer_Service.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: Validity Fingerprint Service (vfsFPService) - Validity Sensors, Inc. - C:\Windows\system32\vfsFPService.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 15610 bytes
25. april 2011 - 22:48 #8
Nøøøøj - MalwareBytes fik alligevel en del at se til der...

[Registry Reviver] ???
Er det en program du selv har valgt at få på din PC ?
Jeg vil anbefale AFINSTALL - det er "fup og fidus" !!

---

Rent oprydningsmæssigt ->

Afinstall
* [Google Update]
* Google Software Updater
* GameConsoleService - WildTangent

---

Du bør (Skal) opdatere din AcrobatReader ->
http://get.adobe.com/dk/reader/  (FRAklik GoogleToolbar)

---

Og så det med (blæser)varmen; den kunne have godt af at komme på en form for konsol/fod/stativ for at få luft...
Velkendt problem ved HP Pavilion Dv7 famillien...
Avatar billede cckring Praktikant
01. maj 2011 - 09:17 #9
Du må gerne lægge et svar ind, så jeg kan give dig points.
Avatar billede foodear Praktikant
01. maj 2011 - 09:40 #10
Hej.
Jeg har selv en DV7 som også havde alvorlige varmeproblemer, de blev løst ved hjælp af en "Cooler Master Notepal U3" i alu og med 3 flytbare blæsere, genialt, den er set til under 300.- på edbpriser.
01. maj 2011 - 09:57 #11
* Oprydning med CCleaner
* Opret et FRISK SYSTEMGENDANNELSESPUNKT
* CCleaner - værktøjer - Systemgendannelse - Slet de gamle punkter
* Defragmentering
Avatar billede cckring Praktikant
01. maj 2011 - 22:43 #12
Done
02. maj 2011 - 06:42 #13
www.eksperten.dk/faq#faq-3-4

Husk også IE9 ...