Avatar billede Majlund-88 Praktikant
25. april 2011 - 21:02 Der er 3 kommentarer

Opsætte mit Suround anlæg(LAN) til mit (HIFI) Internet

Hej Eksperter.

Jeg har købt et nyt suroundsound anlæg fra LG - LGHB45E.

Den har kun et LAN port , som mulighed for at tilkoble til nettet.

Men jeg har kun WIFI her i min lejlighed - Har ikke selv den box som sender det trådløse signal.

Kan man få en hud/switch som kan modtager det trådløse signal, og så koble en lankable til mellem "hub/switch" og min suroundsound anlæg?
Avatar billede bdf Mester
25. april 2011 - 22:10 #1
Hejsa.

Dobbeltspørgsmål er ikke tilladt (http://www.eksperten.dk/spm/937486) :)

M.v.h.
Avatar billede Blandy Praktikant
26. april 2011 - 11:19 #2
Du kan købe det der hedder en bridge. Den har den funktionen som du spøregr efter, nemlig at modtage trådløs signal, og putte det ned på kabel.

Det er som regel routere der har den funktion indbygget i sig.
Avatar billede blackscorpion Nybegynder
28. april 2011 - 11:38 #3
Den her: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=535198
gør præcis som du efterspørger.

Den hopper på dit trådløse, og kører det videre via 1 lan port.

Bruges til f.eks. at få playstation 3, xbox 360 osv osv på det trådløse, uden at skulle køre en masse kabler rundt for at få det smidt på trådløst.

- Blackscorpion.