Avatar billede parkour83 Nybegynder
26. april 2011 - 09:50 Der er 1 kommentar

hotshoe sidder løst

hej alle.

jeg har et canon 450d.
men min hotshoe sidder løst.
det er den lille mertal plade der er  blevet løs.

jeg fandt ud af det da jeg har havde købt en diffuser til at sætte der, og den virkede ikke med mindre at jeg trykkede ned på den.

er der nogen der har haft samme problem, eller måske bare har en evt. løsning?
Avatar billede justrace Novice
28. april 2011 - 06:11 #1
Det er nok et problem for Canon service. Jeg ville ikke selv begive mig ud på at gøre noget selv.