Avatar billede dartlykke Novice
02. maj 2011 - 22:31 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

PHP redirect i nyt vindue

Hej med jer... Jeg tror efterhånden jeg har tyndslidt google
Jeg leder efter noget php kode hvor jeg kan redirect til et nyt vindue...
jeg har fundet noget header men kan ikke få den til at køre i blank, jeg bruger cases så har ikke rigtig links der gør det for mig, ellers var det ingen problem... hvis en af jer har en super løsning vil jeg bare blive så glad.
Avatar billede keysersoze Guru
02. maj 2011 - 22:36 #1
skal du lave nye vinduer skal det ske på klienten, fx med javascript, det kan ikke gøres med serverside-teknologier som PHP.
Avatar billede dartlykke Novice
02. maj 2011 - 22:47 #2
satans...
Kan ikke lide at bruge java... det skal nemlig bare ske uden nogen opdager noget... men må da se om jeg kan finde en snedig plan så :D
Tak indtil nu.
Avatar billede berner5300 Nybegynder
02. maj 2011 - 23:20 #3
Prøv det her.

<script>
setTimeout('window.location.href="1_fejl/iRandom3.html"', 1000)
</script>

1000 = 1 sekund
Avatar billede keysersoze Guru
03. maj 2011 - 07:53 #4
det vil kun skifte side - ikke åbne et nyt vindue. Dertil skal/kan bruges window.open.
Avatar billede dartlykke Novice
03. maj 2011 - 16:39 #5
hmm synes ikke at det virker det script.
Avatar billede keysersoze Guru
03. maj 2011 - 17:10 #6
har du husket at det er javascript og ikke PHP? Hvordan har du sat det op og hvad fejler?
Avatar billede dartlykke Novice
03. maj 2011 - 18:09 #7
jeop... men har fundet ud af det... :D men smid et svar og du får point. en af jer... den der er hurtigst. :D
Avatar billede keysersoze Guru
03. maj 2011 - 18:30 #8
svar :)

point bør nu tildeles den/de der har hjulpet og ikke tilfældigt den hurtigste.