Avatar billede cbp_78_e Nybegynder
03. maj 2011 - 10:50 Der er 2 kommentarer

Outlook og trådløst net

Jeg er ved at assistere en bekendt, med et computerproblem oghar brug for lidt hjælp.

Vedkommende bruger Office 2007 som jeg ikke har nogen erfaring med overhovedet.

Sagen er at computeren smider forbindelsen til det trådløse netværk under brug af Outlook. Ved "send/modtag" smides forbindelsen efterfølgende og der skal oprettes forbindelse igen. Dette er selvfølgelig ikke noget voldsomt problem, men det gør det nu alligevel en smule omstændigt at bruge programmet.

Jeg er på bar bund! Nogen der har idéer til fejlfinding?
03. maj 2011 - 12:39 #1
Velkommen til E. ...

.. der er en funktion 'et eller andet sted' i Outlook / funktioner / indstillinger, at den skal lukke efter endt [Send/Modtage] ? Check det ...
Avatar billede cbp_78_e Nybegynder
04. maj 2011 - 09:28 #2
Har fundet funktionen og den står til at bibeholde forbindelse efter endt send/modtag...

Nogen der har andre bud--det er kærkomment!