Avatar billede hekkem2 Nybegynder
04. maj 2011 - 09:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bliver smidt af MS Outlook når Windows 7 går i dvale

Har Windows 7 Ultimate som operativ system, og Microsoft Office 2007 pakken. Kører via en Exchange 2007 på en Windows 2008 Server.

Når Windows 7 går i dvale - bliver jeg smidt af outlook. Det vil sige, indbakken opdateres ikke - og man bliver nødt til at lukke og åbne outlook op igen, før der kan modtage mails igen. Alt virker upåklageligt på en Windows XP.

Er der en indstilling i Outlook 2007 eller Windows 7 der skal sættes til/fra? Eller anden løsning til man ikke bliver smidt af Outlook?

Hilsen Henrik
Avatar billede Blandy Praktikant
04. maj 2011 - 09:51 #1
Kan det tænkes at dit netkort bliver slukket når din maskine går i dvale? Det kan du se i strømstyring. Det samme kan ske med din hdd og andre hardware
Avatar billede hekkem2 Nybegynder
20. juni 2011 - 11:31 #2
nej desværre er det ikke det.
Avatar billede hekkem2 Nybegynder
20. juni 2011 - 11:31 #3
Har selv løst problemet