Avatar billede tenniscamp Nybegynder
09. maj 2011 - 12:44 Der er 5 kommentarer

flash oversigt virker ikke

Hejsa,

Jeg har en flash ting på min hjemmeside, som skal vise de forskellige camps vi har.. Det er så meningen at man kan scrolle til siderne for at se de forskellige, men desværre er det kun pilene man pt kan se..

Hvis jeg går ind på siden kan jeg se, at jeg får en fejl der siger..

swfobject is undefined - kan det være forbundet med dette?

Jeg har ikke selv sat siden op, men ham der har lavet den kan ikke hjælpe mig.. så derfor jeg søger jeres hjælp nu.
Avatar billede audiotribe Nybegynder
09. maj 2011 - 13:46 #1
Det er umiddelbart fordi javascript filen "swfobject" ikke er blevet uploadet til sitet - Har det virket eller?
Avatar billede audiotribe Nybegynder
09. maj 2011 - 13:50 #2
Det ser ud som om at swfobject-filen er blevet omdøbt - i kildekoden hedder den: swfobject_modified.js
Avatar billede tenniscamp Nybegynder
09. maj 2011 - 14:17 #3
ja, det har virket fint tidligere..

Så hvad skal jeg praktisk gøre, hvis du siger at filen er blevet omdøbt.. hvor henne skal jeg ændre hvad?
Avatar billede tenniscamp Nybegynder
09. maj 2011 - 14:19 #4
Det eneste jeg kan finde på min index side er:

<script type="text/javascript">
swfobject.registerObject("FlashID");
</script>
Avatar billede tenniscamp Nybegynder
12. maj 2011 - 20:54 #5
Hvorhenne ser du den "swfobject_modified.js "